شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کتاب

حوزه/ شیدایی علی‌بن‌مهزیار و داستان وصالش، الگویی است برای خوب زیستن و خوب رفتن. این ماجرا را نرجس شکوریان‌فرد روایت کرده و انتشارات عهد مانا آن را در ۱۰۸ صفحه پالتویی و با قیمت ۲۸ هزار تومان منتشر کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در آستانه نیمه شعبان و میلاد ذخیره عظیم الهی، حضرت صاحب الزمان (عج)، کتاب «سفر بیستم» منتشر شد.

جوانی است و تمام آرزوهایی که در ذهن دور می‌زند و انباشته می‌شود و آدم را می‌کشاند به بیابان خیال و به عطش می‌اندازد و ولع آبی که بعدها می‌فهمی که سراب بوده است.

اما بعضی‌ها خیلــی قشنگ جــوانی می‌کنند. جوانــی‌شان در پیشانــی تاریخ می‌ماند که هیچ، به پیری هم که می‌رسند، تمام دنیا می‌شود عرصــۀ زنــدگی زیبایی که هیچ‌کس مثل آن‌ها مزۀ دنیا را نمی‌فهمد.»

«سفر بیستم» روایت شیدایی علی بن‌مهزیاری اهوازی است که در تلاش برای رسیدن به امام زمان (عج) بیش از بیست‌بار تن به سفر زد و از اهواز تا مکه بیابان‌ها و راه‌های پرخطر را سپری کرد. علی بن‌مهزیار از امامان پیشین روایت شنیده بود که حج بی امام و بی معرفت امام ناتمام است. او برای رسیدن به امام، خود را شبیه امام کرد: همه آن‌چه از امام به او رسیده بود، خواند و فهمید و در نهایت، در بیستمین سفر خود به وصال رسید و تازه آنجا فهمید چقدر دیر کرده و فهمید که منتظر واقعی، خود امام‌اند و دیگران به خیال انتظار هستند.

شیدایی علی‌بن‌مهزیار و داستان وصالش، الگویی است برای خوب زیستن و خوب رفتن. این ماجرا را نرجس شکوریان‌فرد روایت کرده و انتشارات عهد مانا آن را در ۱۰۸ صفحه پالتویی و با قیمت ۲۸ هزار تومان منتشر کرده است. این کتاب را می‌توانید از سایت عهدمانا و دیگر کتابفروشی‌های سراسر کشور تهیه کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha