دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی به ظرفیت هیأت‌های مذهبی در رویدادهای مختلف و جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: در کمک‌های مومنانه شاهد بودیم که با ورود هیأت‌های مذهبی بسیاری از مشکلات در دوران کرونا برطرف شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام سید محمود حسینی، امروز به همراه برخی از مدیران اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با حضور در شهرستان عجب شیر با فرماندار و امام جمعه عجب شیر دیدار کرد.

سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در دیدار با فرماندار عجب شیر با اشاره به ضرورت توجه به جهاد تبیین و جهاد امیدآفرینی، گفت: بسترهای جهاد تبیین باید در جامعه فراهم شود البته در این خصوص برخی مشکلاتی نیز وجود داشته که باید برطرف شود.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در کل استان، شهر تبریز و دیگر شهرستان‌ها در مجموع ۶۲ نفر نیروی انسانی دارد، ولی با این حال این تعداد محدود نیروی انسانی برای تحقق اهداف سازمان در تلاش هستند.

وی افزود: از نظر امکانات و نیروی انسانی مشکلاتی داریم، ولی سازمان تبلیغات اسلامی تکالیف و وظایف سنگینی دارد. نیروهای سازمان با وجود این مشکلات شبانه روزی تلاش می‌کنند تا برنامه‌ها و اهداف به خوبی محقق شود.

سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی به ظرفیت هیأت‌های مذهبی در رویدادهای مختلف اشاره کرد و گفت: در کمک‌های مومنانه شاهد بودیم که با ورود هیأت‌های مذهبی بسیاری از مشکلات در دوران کرونا برطرف شد.

جعفر قادری، فرماندار عجب شیر نیز در این دیدار گفت: سازمان تبلیغات اسلامی یکی از مهمترین سازمان‌های فرهنگی و دینی کشور است که همواره در مسیر انقلاب حرکت کرده است. مکلف هستیم به این سازمان انقلابی و مهم کمک کنیم.

سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی همچنین در جلسه تشکل‌های دینی و مذهبی شهرستان عجب شیر شرکت کرد و با حجت السلام محمود شربیانی، امام جمعه شربیان نیز دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha