شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نماینده ولی‌فقیه در کردستان

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در کردستان از تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه پلیس در استان قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه «احساس امنیت در سطح شهر و فضای فرهنگی و روحیه خدمتگزاری به مردم» در نیروی انتظامی کردستان حاکم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، ظهر امروز در دیدار با فرمانده و مسئول عقیدتی سیاسی انتظامی استان کردستان که در دفتر نماینده ولی‌فقیه برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی ناجا، اظهار داشت: یکی از جاهایی که بنده با شوق، اشتیاق و افتخار در برنامه‌ها و جلسات آن حضور پیدا می‌کنم، نیروی انتظامی است.

وی، کارکنان انتظامی استان کردستان را نیروهای بسیار خوب، با اخلاق، نجیب، زحمتکش و کم‌توقع توصیف کرد و افزود: این مجموعه با مدیریت خوب و شخصیت فرهنگی سردار آزادی در قالب یک تیم منسجم شبانه‌روزی در راستای نظم و امنیت عمومی تلاش می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با پیشنهاد اینکه نماز سه وقت به جماعت در حسینیه انتظامی برگزار شود، گفت: می‌توان از این ظرفیت به عنوان پایگاهی برای ترویج دین اسلام و نهادینه‌ کردن ارزش‌ها در سطح جامعه استفاده کرد.

وی حضور طلاب در کلانتری‌های سطح استان را اقدامی ارزشمند و قابل تقدیر خواند و تصریح کرد: باید همزمان با اجرای فعالیت‌ها؛ مهارت، علم و اخلاق طلبه‌ها نیز ارتقا یابد و آموزه‌های دین و فرهنگ صلح و سازش با اخلاق عملی به مراجعان و کسانی که پرونده دارند، منتقل شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی تأکید کرد: مأموران انتظامی در اجرای مأموریت‌ها، ضمن رعایت کرامت شهروندان، در برخورد با مردم سعه صدر داشته باشند و همواره کسب رضایتمندی مردم مدنظرشان باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان ابراز داشت: طبق مشاهدات عینی بنده در بازدیدهایی که از خیابان‌های سطح شهر دارم، احساس امنیت بین مردم و یک فضای فرهنگی و روحیه خدمتگزاری به مردم در نیروی انتظامی کردستان برقرار است که امیدواریم ضمن حفظ این جایگاه، همواره در عرصه تأمین نظم و امنیت عمومی خوش بدرخشید و موفق و سربلند باشید.

سردار علی آزادی، فرمانده انتظامی کردستان نیز در این دیدار به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت و اقدامات انجام شده در نیروی انتظامی استان پرداخت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha