یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
علوی گرگانی

حوزه/ حمایت ها و پشتیبانی و معاضدت های بی دریغ حضرت آیت الله علوی گرگانی از امام و انقلاب اسلامی و نظام و رهبری مستمر و مدام بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام تسلیت مجمع جهانی شیعه شناسی بمناسبت ارتحال حضرت آیت الله علوی گرگانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
العلماء باقون مابقی الدهر .

ارتحال مرجع عالیقدر شیعیان ، حضرت آیت الله العظمی سید محمد علی علوی گرگانی قدس الله نفسه الزکیّه ، شیعیان جهان را در سوگ و غم مولمه و مصیبت بزرگ دیگری فرو برد.
به محضر مبارک امام زمان ارواحنا له الفدا ، مراجع عظام تقلید ، حوزه های علمیه ، مقلدین و ارادتمندان آن فقیه بزرگوار و بخصوص آقازادگان معزز و بیت شریفشان تسلیت عرض میکنیم.
آن مرجع بزرگوار و خدوم و دلسوز دین و ملت ، اوصاف پارسایی و گشاده رویی و تواضع و نّصح و هدایت و ارشاد را دانش و بینش و نگرش جهانی آمیخته بود و الگویی عینی برای نسل های نو و نمونه ای از سیره و سلوک مجتهدان و فقهیان ساده زیست و مردمی و پارسای ماضی بود .
اهتمام به تعلیم و تربیت فضلای موثر برای جامعه و حوزه علمیه و دانشگاه ، و نشر معارف آل الله و ترویج علوم مکتب امامان معصوم علیهم السلام از وجوه و خصال بارز در شخصیت آن عالم ربانی و مرجع جلیل القدر و فرزانه و متخلق و عالمِ عامل بود .
حمایت ها و پشتیبانی و معاضدت های بیدریغ وی از امام و انقلاب اسلامی و نظام و رهبری مستمر و مدام بود ، و نصایح به موقع و مشفقانه و دلسوزیهای وی راهنما و هدایتگر مدیران و مسئولان در تمامی فراز و نشیب ها بود .
از خداوند متعال ترویح و تعالی روح و ترفیع درجات و رضوان و رحمت واسعه برای آن مرجع فقید و صبر و اجر برای آقازادگان و بیت محترم و ارادتمندان آن سید جلیل القدر و بزرگوار راحل مسئلت می نماییم .
آیت پیمان
دبیرکل مجمع جهانی شیعه شناسی
۲۴ اسفند ۱۴۰۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha