جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه و جامعه روحانیت ایلام، ارتحال حضرت آیت الله علوی گرگانی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام در پی ارتحال حضرت آیت الله علوی گرگانی (ره)، مدیریت حوزه علمیه و جامعه روحانیت ایلام، پیام تسلیتی صادر کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و إنا إلیه راجعون

یا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِی إِلی رَبِّکِ راضِیَةً مَرْضِیَّةً فَادْخُلِی فِی عِبادِی وَ ادْخُلِی جَنَّتِی

ارتحال مرجع عالیقدر، عالم پارسا و مجتهد مهذّب و فقیه اهل بیت عصمت و طهارت حضرت آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی موجب تأسف و تأثر گردید.

ایشان که از شاگردان برجسته‌ی فقهای بزرگی چون آیت الله بروجردی (ره)، حضرت امام خمینی (ره)، آیت الله گلپایگانی و ... بود. عمر پربرکت خویش را در راه ترویج معارف دینی و مبانی دین مبین اسلام و تبیین احکام شرعی سپری نمودند،

این عالم ربانی وفقیه بصیر و انقلابی سالها در حوزه‌های علمیه به تدریس معرفت کلام‌الله مجید و سیره اهل‌بیت علیهم‌السلام و تألیف کتب مختلف و تربیت طلاب و فضلای گرانقدر پرداخت که زهد و ساده زیستی ، سلوک مردمی و انقلابی، حمایت و پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و امامین انقلاب، از وجوه برجسته شخصیت آن عالم فرزانه و پارسا بود .

مدیریت حوزه علمیه ایلام و جامعه روحانیت استان ، این ضایعه را به به پیشگاه حضرت بقیةالله‌الاعظم (عجل الله ‌تعالی‌فرجه‌الشریف)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (دام ظله) و دیگر مراجع عظام (دامت برکاتهم) و شاگردان و مقلدان این مرجع عالی‌شان تسلیت عرض کرده، از بارگاه خداوند متعال برای آن مرحوم مغفرت و علو مرتبت مسالت نموده، و برای خانواده معزز و بازماندگان ایشان صبر و اجر مسئلت داریم.

حشره الله مع اجداده الطاهرین و اسکنه فسیح جنانه

مدیریت حوزه علمیه ایلام و جامعه روحانیت استان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha