شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه بندر انزلی

حوزه/ حجت الاسلام شمس‌الدین گفت: نیمه شعبان سالروز ولادت با سعادت حضرت ولی عصر(عج) مهم‌ترین مناسبت‌ امیدآفرین‌ تاریخ بشریت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام سید عبدالجواد شمس‌الدین، امام جمعه بندرانزلی امروز در مراسم تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان ضمن تبریک ایام نیمه شعبان و ولادت با سعادت حضرت ولی عصر(عج) که از مهم‌ترین مناسبت‌ها و اعیاد و امیدآفرین‌ترین تاریخ بشریت است، عنوان کرد: در بند چهارم بیانیه گام دوم انقلاب که مقام معظم رهبری ابلاغ فرمودند و نقشه راه نظام اسلامی است، مسئله عدالت و مبارزه با فساد را به‌عنوان یک محور مهم و اساسی مطرح می‌فرمایند.

امام جمعه بندرانزلی با تأکید بر اینکه نظام اسلامی برای ایجاد عدالت و زمینه‌های رشد مادی و معنوی انسان‌ها آمد، افزود: مقام معظم رهبری در بیانات ۲۹ بهمن برای مردم تبریز، بر استمرار در مسیر انقلاب تأکید کردند؛ استمرار انقلاب یعنی تداوم اهداف و حرکت همه مجموعه‌های نظام به‌سوی اهدافی که برای نظام اسلامی ترسیم شده بود که بالاترین آن اصل عدالت و فساد ستیزی است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی با تمام فراز و فرودهایی که در طول این ۴۳ سال داشته، در شرایطی است که نیاز اساسی به اصل عدالت و مبارزه با فساد دارد، خاطرنشان کرد: متأسفانه فساد در جامعه ما امروز مصادیق مختلفی دارد؛ آنچه که شعار دولت سیزدهم بوده مبارزه با فساد است و مبارزه با فساد نیاز به لوازم و اقتضائاتی دارد.

امام جمعه بندرانزلی تصریح کرد: برای مبارزه با فساد و گسترش عدالت و رفع تبعیض، هم قانون و دستورالعمل مناسب و صحیح و لازم را باید مجموعه‌ دستگاه‌های تقنینی و قضایی و مجموعه دولت و دستگاه‌های اجرای تأمین کنند و هم مجریان معتقد و باورمند به عدالت و بسط عدالت مدیریت جامعه را در دست بگیرند؛ در غیر این صورت آن هدف نهایی محقق نخواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha