دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ حال و هوای حرم مطهر رضوی در شب میلاد امام زمان(عج) - 2

حوزه/ به مناسبت میلاد باسعادت حضرت صاحب الزمان مهدی موعود(عج) از زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی رضوی با توزیع بسته‌های متبرک پذیرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد مقدس، امین بهنام، معاون خدمات زائران حرم مطهر رضوی اظهار کرد: ۳۰ هزار بسته صبحانه به همت مهمانسرای حضرت رضا(ع) تهیه شده که توسط خادمان این معاونت روز جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ همزمان با نیمه شعبان بین ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت(ع) در صفوف نماز صبح حرم مطهر توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین به همت خادمان و خیران، ۱۴۰ هزار بسته کیک برای پذیرایی از زائران و مجاورانی که برای شرکت در مراسم میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر(عج) و عرض تبریک به پیشگاه امام رئوف(ع) در شب و روز نیمه شعبان به این آستان مقدس مشرف می‌شوند، تدارک دیده شده است.

معاون خدمات زائران حرم مطهر رضوی بیان کرد: سه چایخانه حضرت رضا(ع) واقع در صحن‌های کوثر، غدیر و باغ رضوان شب و روز میلاد آماده میزبانی از زائران و مجاوران هستند.

وی درباره برنامه نوروزی چایخانه‌ها نیز گفت: چایخانه‌های حضرت از ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ تا ششم فروردین ۱۴۰۱ در دو شیفت صبح و بعدازظهر فعال است و پذیرایی از زائران با چای متبرک با استفاده از ظرفیت خادمان دو موکب استانی از شهرستان پیشوا و شیراز در این ایام انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha