دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1014863
۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱
محمدحسین ظریفیان، رئیس بنیاد نخبگان قم

حوزه/ طی حکمی از سوی سورنا ستاری معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان، محمد حسین ظریفیان به عنوان رئیس بنیاد نخبگان استان قم منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، در متن حکم معاون رئیس جمهور و رییس بنیاد نخبگان استان خطاب به رییس جدید بنیاد نخبگان استان آمده است: نظر به ضرورت تمهید و تسهیل شکوفایی و ثمربخشی نخبگان عزیز در استان قم و ایجاد و تقویت همفکری و همکاری میان نخبگان و مسئولان آن استان و با توجه به مراتب علمی، تعهد و کارآمدی که از آن برخوردارید، جنابعالی را به عنوان رییس بنیاد نخبگان استان قم منصوب می‌نمایم.

لازم به ذکر است محمد حسین ظریفیان، متولد سال ۱۳۵۸ در قم و فارغ التحصیل دکترای مدیریت رسانه از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات اجتماعی و کارشناسی رشته مدیریت و دانش آموخته سطوح عالی حوزه علمیه قم است.

وی پیش از این مدیرکل توسعه اثرگذاری سرآمدان و نخبگان بنیاد ملّی نخبگان کشور، مدیرکل پژوهش‌های اسلامی سازمان صداوسیما، مدیرکل پژوهش و برنامه ریزی بنیاد ملّی نخبگان کشور، رئیس کمیسیون شناسایی و هدایت استعداد بنیاد ملّی نخبگان کشور، معاون و دبیر شورای علمی بنیاد نخبگان استان قم و مشاور استاندار و دبیر شورای همگرایی فرهنگی استان قم بوده است.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    2 0
    وقت آن رسیده، مدیران بر اساس دستاوردهایشان برگزیده شوند نه بر اساس سمت هایی که داشته اند، خشت اول چون نهد معمار کج، تا ثریا می رود دیوار کج!
  • زهرایی IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    2 0
    رییس نخبگان نباید نخبگی داشته باشه، مدرک تحصیلی که یک کاغذ مهر شده بیشتر نیست
  • ده IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    2 0
    یقه را که خوب بسته! حالا ببینیم به این خوبی هم خدمت می‌کنه؟!!
  • مرتضی IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    1 0
    اگر گفته بشه قم نخبه اش کجا بوده که حالا رئیس بنیاد نخبگان داشته باشه، به همه بر میخوره، پس چرا هر کسی را رئیس بنیاد می کنند، به کسی بر نمی خوره؟ نخبگان قم، علما هستند، چرا یک غیر عالم باید رئیس بشه؟؟؟