شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام شفیعی

حوزه/ حجت‌الاسلام و المسلمین مهکام، در یادداشتی آورده است: من در این سی و اندی سال طلبگی‌ام  که محضر افراد زیادی از فضلا را تجربه کرده‌ام واقعاً "سید محسن شفیعی" را بی‌نظیر و یا کم‌نظیر یافته‌ام و معتقدم با فوت ایشان جامعه متدین و ولایی خوزستان از وجود فرد بی‌نظیری بی‌بهره شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا مهکام، رئیس انجمن علمی روانشناسی اسلامی حوزه، در یادداشتی با توصیف شخصیت حجت‌الاسلام مرحوم سید محسن شفیعی، آورده است:

در داستان کرونا و حضور روان شناسان طلبه در بیمارستان‌ها، وقتی از طریق نهاد رهبری هر استان وارد بیمارستان‌ها می‌شدیم و ابتدا برای هماهنگی با مدیر نهاد هر استان ملاقات می‌کردیم و در این میان واقعاً تفاوت ایشان با سایر مدیران استان‌های دیگر کاملاً مشهود بود.

ایشان چهره‌ای بی‌نظیر بود که همه صفات خوب باهوش بودن، علمی بودن، فضل دینی، جهادگری و اخلاص و خوش‌خلقی و مهربانی و تواضع و سخت‌کوشی را یکجا داشت و همچنین علاقه‌مند شدید حضرت استاد علامه مصباح بودند.

واقعاً من در این سی و اندی سال طلبگی‌ام که محضر افراد زیادی از فضلا را تجربه کرده‌ام واقعاً ایشان را بی‌نظیر و یا کم‌نظیر یافته‌ام و معتقدم با فوت ایشان جامعه متدین و ولایی خوزستان از وجود فرد بی‌نظیری بی‌بهره شد و معتقدم طلاب خوش‌سلیقه و توانای خوزستان شایسته است شیوه ایشان در مردم‌داری و خوش ارتباطی را الگوی خود قرار دهند و امیدواریم در آینده سید محسن‌های متعددی داشته باشیم.

در نهایت ضمن تسلیت رحلت ایشان به امام عصر(عج) و مقام معظم رهبری و همچنین به پدر بزرگوار ایشان حضرت آیت‌الله سیدعلی شفیعی و خانواده محترمشان از خداوند منان برای ایشان غفران و رضوان و علو درجات را خواهانم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha