دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1015259
۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شمس با تبریک سال جدید، عنوان کرد، آنچه که باید از حوادث گوناگون مدنظر قرار داده شود، درس گرفتن از این وقایع است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس، در پیامی آورده است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ
یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ.
سالی که گذشت، بستر حوادث گوناگونی بود. بعضی به تلخی و بعض آن نیز به سرور.
اما آنچه که باید از حوادث گوناگون مدنظر قرار داده شود، درس گرفتن از این وقایع است.
خوشا به حال آنان که از این وقایع نه تنها درس می‌گیرند بلکه به حمکت، رحمت و کرم لایزال الهی اعتماد داشته و می‌کوشند تا تقوا و پرهیزکاری را سرلوحه اعمال خویش قرار دهند. همانگونه که مولای متقیان علی علیه السلام فرمودند : «کُلَّ یَومٍ لَا یُعصَیَ اللهُ تَعالَی فِیهِ فَهُوَ یَومُ عِیدٍ، هر روزی که در آن معصیت خدا نشود و گناهی انجام نگیرد آن روز عید است».
از خداوند متعال خواستارم که سال جدید را سال ظهور امام عصر عج قرار داده و ظلم های آشکار استکبار جهانی را به خودشان بازگرداند.
و همچنین برای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای، آیات عظام تقلید و اساتید، طول عمری با عزت همراه با صحت و سلامت و برای شما طلاب و فرزندان عزیزم سالی سرشار از تقوا و پرهیزگاری همراه با کسب علم و معرفت، از خداوند منان مسالت دارم.
والسلام علیکم و رحمة الله
محمد شمس
مدیر حوزه علمیه یزد
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha