شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده، معاون فرهنگی اوقاف لرستان

حوزه / معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان گفت: ۹۰ مبلغ در طرح آرامش بهاری تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ در جوار بقاع متبرکه لرستان مستقر و پاسخ‌گوی سؤالات زائران خواهند بود.

حجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده، معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد اظهار داشت: مراسم ویژه تحویل سال نو هم‌زمان با اجرای طرح آرامش بهاری در ۴۶ بقعه متبرکه لرستان، برای پذیرایی از زائران و مسافران نوروزی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه امسال پس از دو سال کرونا، مراسم با شکوه تحویل سال نو در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه استان لرستان برگزار شد، افزود: ۱۰۰ هزار زائر و مسافر نوروزی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی سال نو را در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه این استان تحویل کردند.

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان به برپایی خیمه‌های معرفت در ۲۰ امامزاده و بقعه متبرکه در لرستان اشاره و بیان کرد: این خیمه‌ها هم‌زمان با طرح آرامش بهاری از ۲۸ اسفند سال گذشته برپا و تا ۱۴ فروردین امسال دایر است.

حجت الاسلام عباس‌زاده گفت: ۹۰ مبلغ در طرح آرامش بهاری تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ در جوار بقاع متبرکه لرستان مستقر و پاسخ‌گوی سؤالات زائران خواهند بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha