جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
استاندار کرمانشاه در بازدید سر زده، از مسجد حضرت قمر بنی هاشم(ع) شهرک جهاد شهر کرمانشاه

حوزه/ استاندار کرمانشاه در جمع مومنین مسجد شهرک جهاد کرمانشاه از توزیع کالاهای بی کیفیت در یکی از فروشگاه های زنجیره ای انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، بهمن امیری مقدم، ظهر امروز با حضور سرزده در مسجد حضرت قمر بنی هاشم(ع) شهرک جهاد شهر کرمانشاه، با شرکت در نماز جماعت، ضمن تبریک سال نو و شروع قرن جدید، اظهار داشت: مردم ولی نعمت ما هستند و باید تمام توان خویش را جهت خدمت به مردم بکار ببریم.
وی در ادامه با بیان اینکه فلسفه وجودی مسئولین در این برهه حساس از تاریخ انقلاب، حمایت از رونق کسب و کار است، گفت: تأکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، در این چند سال اخیر بر اشتغال زایی و تولید بوده است.
امیدوارم با همت دولت مردمی و تلاش مسئولین در راستای فرهنگ کار و تولید، قدمهای بیشتری برای تحقق بخشیدن فرامین رهبری حکیم و فرزانه برداریم.

امیری مقدم اظهار ادامه داد: ان شاءالله برای ارتباط با مردم و شنیدن درد دل آنها، یک خط تلفن همگانی به زودی راه اندازی خواهیم کرد و برای تنظیم بازار و مواد مصرفی و کالاهای مورد نیاز مردم، در این سال جدید اقداماتی صورت گرفته است.

پیگیری مشکل آب شرب کرمانشاه

استاندار کرمانشاه همچنین در خصوص مشکل پروژه آب شرب مردم کرمانشاه، گفت: ده سال این پروژه راکد مانده، شخصا ورود کردم که به حول و قوه الهی، مشکل آب شهرکهای مخلتف حل خواهد شد که قطعی آب شرب کمتر شود.

ممنوعیت عرضه کالاهای بی خاصیت در فروشگاه ها

وی اظهار کرد: برخی افراد سود جو و منفعت طلب با راه اندازی مغازه های بزرگ به نام کوروش، کالاهای بی کیفیت را با سود کلان وارد بازار می کردند که با آنها برخورد شد، تا مردم شریف کرمانشاه متحمل ضرر نشوند.

حجت الا سلام رحمان فرج الهی، امام جماعت مسجد حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام) هم ضمن خیر مقدم به استاندار، به تشریح فعالیت ده ساله خود پرداخت.

در پایان استاندار کرمانشاه از ساختمان در دست احداث حسینیه باب الحوائج مسجد حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام) که مراحل پایانی خود را می گذراند، بازدید به عمل آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • جلیل کرمانشاهی IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
    0 0
    حجت الاسلام فرج اللهی زیبنده لقب روحانی جهادی و انقلابی دارند. انصافا بعنوان یک امام جماعت موفق باید به تمام جامعه روحانیت در سطح استان معرفی شود.
  • هدایت درستان IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
    0 0
    بسمه تعالی اینجانبان ائمه جماعات مساجد کرمانشاه از جناب اقای امیری مقدم استاندار محترم مردی لایق ودلسوز مومن متعهد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اولا از وقتی که دراختیار تعدادی از روحانیت و امام جماعات قرارداده ثانیا لازم به ذکراست که در اولین روز نوروز سال ۱۴۰۱ برای نماز جماعت ظهروعصر درمسجدقمربنی هاشم به امامت جانب حجة السلام فرج الهی واقع در شهرک جهاد حضورداشته که مایه دلگرمی و حضورمضاعف روحیه روحانیت برای تبلیغ دین و امورفرهنگی ومشکلات مردم ومحلات صمیمانه تقدیروتشکر وسپاسگذاریم وازخداوند مسألت میخواهیم به ایشان توان مضاعف عنایت فرمایندکه بیشتربا روحانیت چنین ارتباطات به صورت مستمر داشته باشند...انشاءالله هدایت درستان روحانی مبلغ آزاد کرمانشاه
  • از مومنین مسجد IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
    0 0
    با عرض سلام و احترام خدمت استاندار کرمانشاه تکرار این جلسات و حضور جنابالی مایه قوت قلب برای مردم منطقه است انشالله تکرار گردد و با تشکر از زحمات ‌ حجت‌الاسلام فرج‌اللهی
  • ‌‌ از مومنین مسجد IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
    0 0
    با عرض سلام و خدا قوت محضر استاندار محبوب شهرمان از حضور صمیمی جنابعالی کمال تقدیر و تشکر داریم امیدوارم خدمت شما مایه خیر و برکت برای مردم جهاد باشد امام جماعت مسجد این دعوت های با برکت را تکرار نماید
  • رحمان فرج الهی امام جماعت مسجد IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
    0 0
    سلام علیکم با تشکر از نظرات ارسالی دوستان وجوانان عزیز ان شا ءالله با مشورت شما عزیزان وهیئت امناء محترم و بسیجیان بزرگوارو استقبال مردم شهرک جهاد وعنایت ویژه استاندار محترمو ارزشمند و دیگر مسئولان دلسوز تکرار می شود