دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه فومن

حوزه/ حجت الاسلام نقدی با اشاره به سیاست رهبر معظم انقلاب اسلامی در نامگداری سال ها، گفت: تولید دانش بنیان رمز شکوفایی کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان،حجت الاسلام محمدامین نقدی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته فومن با توصیه به لزوم رعایت تقوای الهی، گفت: هدف اصلی ظهور این است که امام وظایف اجتماعی خویش را در جامعه اقامه نماید، چرا که یکی از مهمترین اهداف پرداختن به تکالیف اجتماعی مسلمین است که تقوای اجتماعی نیز از آن یاد می‌شود.

وی تصریح کرد: وقتی ادعا می‌شود که انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز ظهور امام عصر(عج) خواهد بود، بنابراین باید واقف باشیم در زمان غیبت نشستن و غیبت کردن خیانت است، بلکه وظیفه داریم تا مقدمات ظهور را در جامعه آماده نمائیم، لذا در این زمینه همه ما مامور هستیم.

حجت الاسلام نقدی ادامه داد: امیرالمومنین(ع) در نهج البلاغه می فرماید: فرزندم مهدی(عج) هواها و هوس‌ها را تابع و هدایت می‌کند در آن زمانی که هدایت ها تابع هواها و هوس‌ها شده است. ایشان اگر تشریف بیاورند سیاست زمان را تابع هدایت و جهان بینی الهی می‌نماید.

امام جمعه فومن با تسلیت ارتحال آیت الله رودباری، اظهار کرد: عشق و علاقه مردم به روحانیت را در زمان درگذشت مرحوم آیت الله رودباری می‌توان مشاهده کرد، و این نشان می‌دهد مردم با روحانیت اصیل و مردمی ارادت و پیوندی غیرگسستنی دارند.

حجت الاسلام نقدی با اشاره به سیاست رهبر معظم انقلاب اسلامی در نامگداری سال ها، اظهار داشت: امسال فرمودند تولید رمز پیشرفت است؛ تولیدی که دانش بنیان و اشتغال آفرین باشد رمز شکوفایی کشور است؛ دولت و مجلس در این مسئله مخاطب خاص هستند، دولت در مقام اجرا و مجلس در مقام سیاست گذاری و قوانین و نظارت.

خطیب جمعه فومن گفت: در شهرستان فومن اگر زمینه‌های تولید شکل بگیرد و به روش تولید دانش بنیان پیش برود و ختم به اشتغال‌زایی گردد، دیگر نباید فومن یک شهرستان محروم باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha