یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله سیدمحمد فقیه

مدیر مدرسه علمیه امام صادق علیه‌السلام نی‌ریز ارتحال امام جمعه این شهرستان و نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از فارس، حجت الاسلام عقیل شفیعی، مدیر مدرسه علمیه امام صادق علیه‌السلام نی‌ریز با تسلیت ارتحال امام جمعه این شهرستان و نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری، آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

خبر ارتحال عالم بزرگوار حضرت آیت الله حاج سید محمدفقیه، امام جمعه محترم شهرستان نی ریز، از بنیانگذران مدرسه علمیه امام صادق (ع) و الزهرا(س)، نماینده شریف مردم استان فارس در خبرگان رهبری و عضو شورای حوزه علمیه استان فارس موجب تأثر و تألم گردید.

این عالم مجاهد و مبارز و همراه امام امت ، قبل از انقلاب و بعد از انقلاب در عرصه فرهنگ و فعالیت های عام المنفعه و تاسیس مراکز علمی ودینی و ترویج و تفسیر قرآن و نهج البلاغه در شهرستان و پشتیبانی از رزمندگان در جبهه ها فی الواقع عالمی مجاهد وخستگی ناپذیر بود.

وی که سالیان متمادی در سنگر نماز جمعه بار سنگین ارشاد و هدایت را بر دوش کشید و همزمان موجب تأسیس و ترویج و توسعه مدارس علمیه شهرستان نی ریزگردید.

لازم است از باب (مَنْ وَقَّرَ عالِماً فَقَد وَقَّرَ رَبَّهُ)، در توقیر زحمات آن عالم جلیل القدر، اساتید و طلاب و شاگردان، دانشگاهیان و عموم مردم شهید پرور شهرستان نی ریز در تشییع و تدفین و دیگر مراسم آن عالم وارسته شرکتی چشمگیر و متناسب با مقام استاد و معلم را به منصه ظهور گذاشته، و قدر شناسی و تجلیل از مقام این عالم وارسته را اعلام کردند.

اینجانب از طرف کادر، اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام صادق علیه‌السلام شهرستان نی ریز این مصیبت مولمه را به مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای (دام ظله)، علماء، اساتید و طلاب مدارس علمیه و امت ولایتمدار استان فارس و مخصوصا شهرستان نی ریز و بیت معظم آن عالم ربانی بویژه فرزند برومندشان جناب حجت الاسلام و المسلمین سید جواد فقیه و بیت معظم آن عالم وارسته و سایر بستگان، تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن فقید سعید، علو درجات و رحمت و غفران الهی و برای همه بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha