یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
بازدید

حوزه/ استاندار قم در حاشیه بازدید از مرکز مدیریت راههای استان، با اشاره به نقش و اهمیت گردشگری زیارتی در اقتصاد استان قم، خواستار حمایت بیش از پیش از بخش خصوصی برای توسعه زیرساخت های این حوزه شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سیدمحمد تقی شاهچراغی در بازدید از مرکز کنترل ترافیک شهرداری و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قم گفت: آمار تردد در ورودی و خروجی محورهای مواصلاتی قم از ۲۵ اسفندماه تا ۵ فروردین ماه جاری بیش از ۵۰ درصد رشد کرده است.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای افزایش ایمنی سفرهای نوروزی تصریح کرد: در کنار رفع نقاط حادثه خیز باید رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و بستن کمربندی ایمنی و سرعت مطمئنه نیز توسط رانندگان جدی گرفته شود.
وی با اشاره به خدمات و آماده باش کامل سایر دستگاه ها از جمله شهرداری قم در ایام پایانی سال گفت: بدلیل تقارن مناسبت های مختلف ملی و مذهبی هماهنگی های مطلوبی از چندماه گذشته شکل گرفته و همراهی های بین دستگاهی نسبت به سالهای گذشته بهتر شده است.
استاندار قم با تاکید بر کمبود زیرساخت های گردشگری در قم، یادآور شد: برای جبران بخشی از کمبودهای اقامتی در این استان، فضای تعدادی از مدارس و سالن های ورزشی به این امر اختصاص پیدا کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha