پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ظ

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان به نقش آیت الله ری شهری در ریشه کنی جریان های انحرافی اشاره کرد و گفت: ایشان با شهامت، شجاعت، دلاورمردی و صلابت توانست کانون‌های انحرافی را از بین ببرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان مراسم بزرگداشت آیت الله محمدی ری شهری (ره) امشب با سخنرانی آیت الله سلیمانی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان و با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، نظامی، انتظامی و اقشار مختلف مردم، در مسجد شهدای کربلا کاشان برگزار شد.

آیت الله عباسعلی سلیمانی در این مراسم با تسلیت ارتحال آیت الله ری شهری، اظهار داشت: عالمان دینی همچون علامه فیض کاشانی‌ها، ملا فتح‌الله‌ها و ری‌شهری‌ها همواره در مسیر خدمت به قرآن و اهل بیت (ع) قدم برداشته‌اند.

وی به نقش آیت الله ری شهری در ریشه کنی جریان های انحرافی اشاره کرد و گفت: ایشان با شهامت، شجاعت، دلاورمردی و صلابت توانست کانون‌های انحرافی را از بین ببرد.

نماینده ولی فقیه در کاشان، به علاقه آیت الله ری شهری به تحصیل در دوران طلبگی در نجف اشرف اشاره کرد و یادآور شد: آیت الله ری‌شهری در دوران طلبگی خود در نجف اشرف، با علاقه بسیار از محضر علمای بزرگی مانند آیت الله مشکینی‌ها بهره می‌برد.

وی به خدمات آیت الله ری شهری در عرصه ترویج فرهنگ علوی، حسینی و فاطمی اشاره کرد و افزود: این عالم بزرگ توانست علم را با ادب آمیخته و فکر را با تواضع دم ساز کند و احساس و عواطف را نیز با قاطعیت و سلامت تلفیق کند.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه آیت الله ری‌شهری با قاطعیت برای سلامت نظام اسلامی ایران تلاش کرد، یادآور شد: سراسر زندگی این عالم دینی که از یاران صدیق امامین انقلاب بود، در زمینه‌های مختلف الگویی تمام عیار برای جامعه است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha