شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
پیام تسلیت امام جمعه سرپل ذهاب در پی در گذشت طلبه جهادگر کرمانشاهی

حوزه/ امام جمعه سرپل ذهاب، درگذشت حجت الاسلام محسن شیروانی، طلبه جهادگر کرمانشاهی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین فاطمی نسب، با تسلیت درگذشت حجت الاسلام محسن شیروانی، روحانی جهادگر کرمانشاهی آورده است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

با خبر شدیم که طلبه جهادی کربلایی محسن شیروانی هم آسمانی شد. این طلبه بصیر و جهادی پس از سیراب شدن از سرچشمه زلال معرفت الهی، مکتب حیاتبخش اهل بیت(علیهم السلام) و بصیرت افزایی از فرامین امامین انقلاب و حرکت در مسیر خونین شهدا، همچنین نوجوانان و جوانان زیادی را با مسجد و جلسات و هیئات مذهبی آشنا و پس از سالها با تربیت حوزوی، روانه سرباز خانه امام عصر(عج) نمود، تا اینکه پس از یکسال تحمل درد و رنج بیماری به لقاءالله پیوست.

عروج ملکوتی این طلبه مجاهد فداکار که در عرصه ترویج و تبلیغ معارف اسلام، تشیع و انقلاب اسلامی در سطح جامعه، همچنین تعظیم شعائر دینی و جلسات عزای ارباب شهیدان عالم و فعالیت های جهادی ایشان در دوران فراگیری ویروس منحوس به مبتلایان، خدمات ارزشمندی را انجام دادند، قابل تقدیر است.

در پایان این ضایعه دردناک را به نماینده معظم ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه، حوزه علمیه استان، طلاب انقلابی در گروه های جهادی و خانواده آن عزیز سفر کرده تسلیت عرض می نمایم.

جواد فاطمی نسب

امام جمعه سرپل ذهاب

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • جلیل کنشتی IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
    0 0
    درود بر امام جمعه بزرگوار سرپل ذهاب جا داشت سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه برای درگذشت طلبه جهادی آقای محسن شیروانی پیام تسلیتی صادر می کرد.افسوس
  • یا الله IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
    0 0
    جمله (با خبر شدیم....) فعلاً برای پیام تسلیت شما زوده حاج آقا...
    • جوادی IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
      0 0
      نسبت به مسئولین بی خیالی که وظیفه داشتند پیام بدهند و ندادند شاهکار هم کرد. حالا مشکل در جمله* با خبر شدیمه* از امام جمعه سرپل به سهم خودم ممنونم.