دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مرحوم آیت الله کاردان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی با صدور پیامی رحلت آیت الله کاردان، استاد و پژوهشگر برجسته حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلیمن سیدحسن ربانی، در پیامی ارتحال آیت الله غلامرضا کاردان از استادان و نویسندگان برجسته‌ی حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدها شیئ الی یوم القیامه»

رحلت عالم وارسته و اندیشمند فرهیخته، ابوالشهید آیت الله حاج شیخ غلامرضا کاردان را به ساحت حضرت ولی عصر(عج)، محضر رهبر معظم انقلاب حفظه الله، مراجع بزرگوار، حوزه‌های علمیه، شاگردان و خانواده مکرم آن فقیه بصیر تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

ایشان در عرصه‌های مختلف علوم اسلامی به ویژه در عرصه کلام و مسائل معرفتی و تتبع در اثبات حقانیت اهل بیت طاهرین(ع) پر تلاش و از چهره‌های برجسته حوزه علمیه بوده و آثار متعدد و گرانبهایی به یادگار گذاشته است.

سیره و مجاهدت علمی و پژوهشی و سلوک اخلاقی و معنوی ایشان ذخیره‌ای برای حوزه‌های علمیه و محققان علوم اسلامی و شیفتگان معارف دینی می‌باشد.

از درگاه خداوند متعال برای آن دانشمند فقید و فرزند شهیدشان علو درجات و رحمت خاصه الهی و برای بازماندگان و خاندان مکرم به ویژه همسر گرامی و فرزندان ارجمند صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

سید حسن ربانی

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha