شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نماینده ولی فقیه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه خانواده معظم شهدا و آزادگان ذخایر انقلاب هستند، گفت: شهدا به همه آحاد جامعه تعلق دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی امروز با همراهی اسدالله عباسی استاندار گیلان، در آستانه فرا رسیدن سالروز جمهوری اسلامی و همچنین تبریک سال ۱۴۰۱ با خانواده معظم شهید محمدرضا عاطفی مقدم و ابوطالب گرانمایه آزاده دوران دفاع مقدس در رشت دیدار کرد.

امام جمعه رشت در دیدارهای مذکور با تبریک ۱۲ فروردین، سالروز جمهوری اسلامی، اظهار داشت: حضور در محضر خانواده‌های معظم شهدا و آزادگان، در حقیقت قدردانی از جانفشانی‌های این عزیزان است.

وی به تلاش‌های شهدا، جانبازان و آزادگان در مسیر حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: ملت ایران هرگز مسیری که شهدا، آزادگان و جانبازان در مسیر انقلاب و ارزش‌های آن پیمودند را فراموش نمی‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با بیان اینکه خانواده معظم شهدا و آزادگان ذخایر انقلاب هستند، تصریح کرد: شهدا به همه آحاد جامعه تعلق دارند.

وی بر توجه ویژه مسئولان نسبت به خانواده معظم شهدا، آزادگان و جانبازان تاکید کرد و گفت: خانواده شهدا و آزادگان انتظار دارند مسئولان خود را وقف نظام و جامعه کنند.

گفتنی است شهید محمدرضا عاطفی مقدم متولد سال ۱۳۴۱، در سال ۱۳۶۷ در منطقه خسروآباد به شهادت رسید و در گلزار شهدای تازه آباد رشت خاکسپاری شده است.

ابوطالب گرانمایه آزاده و جانباز ۵۵ درصد، ۲۱ شهریور ماه سال ۱۳۵۹ به اسارت نیروهای بعثی عراق در آمد و مدت ۱۰ سال و یک روز افتخار آزادگی را دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha