شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین آقاجانپور

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین آقاجانپور گفت: روز ۱۲ فروردین ماه از بزرگترین اعیاد ملی و مذهبی و یک روز به یادماندنی برای ملت ایران است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید ضیاءالدین آقاجانپور، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، به مناسبت یوم الله ۱۲ فروردین ماه، سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیامی را صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَنُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ

روز ۱۲ فروردین از بزرگترین اعیاد ملی و مذهبی و یک روز بیادماندنی برای ملت ایران است.

این روز، روز تحقق وعده ی پروردگار برای به خاک مالیده شدن بینی ظالمان و مستکبران و آغازحکومت مستضعفان است.

چهل و سه سال قبل در چنین روزی ۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸ ملت ایران با حضور حماسی خود در همه پرسی تعیین نظام حاکمیت، به جمهوری اسلامی آری گفت.

جمهوری بودن نظام یعنی این که مردم خود حاکم بر سرنوشت خود هستند، این مردم هستند که رئیس جمهور و نمایندگان مجلس و مسئولین کشور را بر می گزینند و این مردم هستند که اگر مسئولین به آن عهد و پیمانی که بستند و سوگندی که در پیشگاه خدا و قرآن و مردم خوردند وعمل نکردند آنان را برکنار می کنند.

و اسلامی بودن نظام یعنی این که اداره ی کشور باید تابع قوانین شریعت مقدس اسلام باشد.

امروز ملت ایران مفتخر است که به آرمان تاریخی خود برای تحقق استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی دست یافته است گرچه هزینه ی سنگینی را برای آن پرداخت کرده است.

اگر روزی دشمنان ما برای این که ما را وادار به تسلیم و تحمیل خواسته های نامشروع خود نمایند از ابزار تهدید نظامی استفاده می کردند، امروز نیروهای مسلح ما و وزارت دفاع هوشمند و مقتدر ما با برخورداری از دانشمندان و نخبگان و فرهیختگان و پژوهشگران و استفاده از ظرفیت مجموعه های دانش بنیان، به اقتداری دست یافته است که دشمنان و بدخواهان جرات تعرض به این کشور و ملت را ندارند.

ملت شریف ایران، خواهران و برادران بزرگوار، راه و مسیر عزت و شرف و پیشرفت این کشور در ایستادگی و مقاومت و تبعیت از اوامر ولی امر مسلمین امام خامنه ای عزیز است.

این سفارش سردار محبوب دلها شهید حاج قاسم عزیز است که فرمود: برادران، رزمندگان، یادگاران جنگ؛ یکی از شئون عاقبت به خیری «نسبت شما با جمهوری اسلامی و انقلاب» است. والله والله والله از مهمترین شئون عاقبت به خیری همین است.

والله والله والله از مهمترین شئون عاقبت به خیری، رابطه قلبی و دلی و حقیقی ما با این حکیمی است که امروز سکان انقلاب را به دست دارد.

و آن سفارش تاریخی و بیاد ماندنی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی قدس الله نفسه الزکیه را هرگز فراموش نخواهیم کرد، که فرمود: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

سیدضیاءالدین آقاجان پور

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha