شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حسن علیدادی سلیمانی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در کرمان با بیان اینکه قطار تغییر و تحول حرکت خودش را در کرمان آغاز کرده است گفت:  لازم است این قطار بر محور حاکمیت شایستگان بر مسئولیت‌ها و منصب‌ها حرکت جدی‌تر داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلای شهر کرمان اظهار داشت: وقت آن رسیده است در شرایطی که دولت توانمند، با انگیزه و انقلابی حضور دارد، همه دست به دست هم دهیم و کمک کنیم تا در استان کرمان قطار تغییر و تحول حرکت خودش را آغاز کند.

وی ادامه داد: لازم است این قطار بر محور حاکمیت شایستگان بر مسئولیت‌ها و منصب‌ها حرکت جدی‌تر داشته باشد.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه سال‌جاری را در شرایطی شروع کردیم که جوانه‌های امید، پیروزی و پیشرفت‌های مسلمانان در جبهه مقاومت و ایران اسلامی را شاهد هستیم، گفت: امروز رژیم جعلی و غاصب اسرائیل در مقابل جبهه مقاومت فلسطین درمانده شده و علامت‌های پیروزی نهایی مردم فلسطین بر این رژیم جعلی و اشغالگر را شاهد هستیم.

وی با اشاره به موفقیت‌های جبهه مقاومت در یمن، خاطر نشان کرد: مجاهدان یمنی درحالی به موفقیت دست پیدا کرده‌اند که، مظلومانه سال‌ها در حصر قرار داشتند و زنان، کودکان و سالخوردگان به دست ائتلاف سعودی به شهادت می‌رسیدند.

حجت الاسلام علیدادی همچنین با گرامیداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران، یادآور شد: مردم در این روز پرچمی را برافراشتند که خون‌های بسیاری برای اهتزاز آن و دفاع از مردم و اسلام ریخته شده بود.

وی تصریح کرد: با اهتزاز این پرچم، بخشی از راه را رفتیم و گام دوم نیز این بود که این پرچم را نگه داریم و پای این پرچم ایستادگی کنیم.

نماینده ولی فقیه در کرمان با بیان اینکه خون شهدا مسئولیت سنگینی بر دوش مدیران قرار داده است، گفت: هر مسئولی در مقابل خون‌های به زمین ریخته شده در دفاع از اسلام و حقانیت آن، در قیامت باید پاسخ گو باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha