دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ت

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: با توجه به اینکه دشمنان برای نفوذ در نسل جوان و خانواده ها برنامه ریزی کرده اند دانشگاه ها به عنوان نهاد فرهنگ ساز باید پیشگام عرصه جهاد تبیین باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام و المسلمین سید سعید حسینی امروز در دیدار رئیس و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان با تاکید بر پیشگام شدن دانشگاه ها در جهاد تبیین به منظور جلوگیری از نفوذ دشمن در بین جوانان و خانواده ها از طریق جنگ نرم، گفت: با توجه به اینکه دشمنان برای نفوذ در نسل جوان و خانواده ها برنامه ریزی کرده اند، دانشگاه ها به عنوان نهاد فرهنگ ساز باید پیشگام در عرصه جهاد تبیین باشند.

امام جمعه کاشان به رسالت خطیر دانشگاهها در توسعه علم و فناوری اشاره کرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی کاشان از دانشگاه های خوب منطقه در تربیت نیروی انسانی بوده و بر همین اساس قوی تر از گذشته باید به رسالت خطیر خود عمل کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان با ارائه گزارشی از ۳۹ سال فعالیت علمی، آموزشی و فرهنگی این دانشگاه، گفت: امیدواریم بتوانیم در کاشان همچون گذشته تحت هدایت های نماینده ولی فقیه، نقش همدلی و اتحاد بخشی خود را به خوبی ایفا کنیم و سربازان خوبی برای مقام معظم رهبری باشیم.

میثم عرب زاده یادآور شد : دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان بیش از ۳۵۰۰۰ فارغ التحصیل به جامعه تحویل داده است و بیشترین مدیران و کادر اداری شهرستان های کاشان و آران و بیدگل را دانش آموختگان این واحد دانشگاهی تشکیل می دهند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشان در پایان تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۴۵۰۰ دانشجو از مقطع کاردانی تا دکتری تخصصی در این دانشگاه مشغول به تحصیل می باشند و یک صد عضو هیات علمی تمام وقت و ۳۰۰ استاد مدعو نیز مشغول به فعالیت می باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha