دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
حوزه گیلان

حوزه/ حجت الاسلام پوریوسفی گفت: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) یک حرکت تمدنی بود که انسداد تاریخی بعد از رنسانس را شکست و دوره جدیدی را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام مجتبی پوریوسفی، دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان، اشب گذشته در جمع طلاب مدرسه علمیه امیرالمومنین علی(ع) رشت اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند: «آن روز که جهان میان شرق و غرب مادّی تقسیم شده بود و کسی گمان یک نهضت بزرگ دینی را نمی‌بُرد، انقلاب اسلامی ایران، با قدرت و شکوه پا به میدان نهاد؛ چارچوب‌ها را شکست؛ کهنگی کلیشه‌ها را به رخ دنیا کشید؛ دین و دنیا را در کنار هم مطرح کرد و آغاز عصر جدیدی را اعلام نمود». (بیانیهٔ گام دوم، ۱۳۹۷/۱۱/۲۲).

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان افزود: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) یک حرکت تمدنی بود که انسداد تاریخی بعد از رنسانس را شکست و دوره جدیدی را آغاز کرد.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در ادامه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی فرموده‌اند: «طبیعی بود که سردمداران گمراهی و ستم واکنش نشان دهند، امّا این واکنش ناکام ماند. چپ و راستِ مدرنیته، از تظاهر به نشنیدن این صدای جدید و متفاوت، تا تلاش گسترده و گونه‌گون برای خفه کردن آن، هرچه کردند به اجلِ محتوم خود نزدیک‌تر شدند.»

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان، اراده مردم را پشتوانه‌ای بزرگ برای آرمان‌های انقلاب اسلامی برشمرد و ادامه داد: یکی از مهم‌ترین آرمان‌های انقلاب اسلامی استکبار ستیزی است.

پوریوسفی تصریح کرد: یکی از اقداماتی که روحانیت و طلاب باید انجام دهند نقش اراده مردم در شکل گیری و پیروزی انقلاب را برای جامعه تبیین کنند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه امروز باید در حوزه تبلیغ به موضوع استکبار ستیزی ملت ایران تأکید شود، گفت: در این میان نقش روحانیت و طلاب در برجسته کردن تفکر استکبار ستیزی بسیار مهم است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha