پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
امینی خواه

حوزه/ یک بازیگر سینما و تلویزیون گفت: متاسفانه اکثر تولیدات مناسبتی ماه رمضان در دام تعجیل گرفتار آمده است.

مهدی امینی‌خواه بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه، پیرامون تولیدات مناسبتی ماه رمضان تلویزیون، اظهار کرد: متاسفانه اکثر تولیدات نمایشی تلویزیون با تعجیل در ساخت مواجه هستند یعنی اگر قرار است سریالی برای این ماه آماده شود تنها چند ماه پیش از ماه مبارک کار ساخت آغاز می‌شود. این مسئله هم روی کیفیت تاثیر منفی می‌گذارد هم اینکه فشار کاری را روی عوامل بسیار زیاد می‌کند. من این اتفاق ناخوشایند را در چندین سریال تجربه کرده‌ام.

وی در پاسخ به این سوال که چرا سریال‌های ماه مبارک عموما با استقبال تماشاگر مواجه می‌شوند، گفت: مهمترین دلیل زمانی پخش این کارهاست. در ماه رمضان مخاطب بعد از افطار ترجیح می‌دهد وقت استراحت خود را به تماشای سریال‌های رمضانی اختصاص دهد همین موضوع نیز باعث می‌شود سریال هایی که در این ایام روی آنتن می‌رود با استقبال تماشاگران مواجه شود.

امینی‌خواه درباره مضامین دینی سریال‌های مناسبتی هم چنین توضیح داد: رمضان ایام بسیار خاص و ویژه برای تمام مسلمانان است. در این ایام مردم به میهمانی خدا می روند در چنین شرایطی طبیعی است کارهایی که در آنها پیام دینی مدنظر قرار گرفته بیشتر مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha