یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام مهدوی

حوزه/ حجت الاسلام مهدوی به زندگی بزرگانی از جمله آیت الله بهجت(ره) اشاره کرد و گفت: در دوران جوانی از مال التجاره خود استفاده کنید و در مسیر تجارت، با خدا تجارت کنید، نه با شیطان.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، شب گذشته در جمع طلاب مدرسه علمیه امیرالمومنین علی(ع) رشت اظهار کرد: در زمان حاضر داشتن بصیرت برای طلاب یک امر ضروری است.

وی افزود: در هر جایی که حوزه وجود دارد، در آنجا روح دینی و معنوی حاکم است.

حجت الاسلام مهدوی ادامه داد: آنچه که عامل محرک و موثر در موفقیت یک شخص است، خود آن شخص است و فرقی هم ندارد که از طریق راهنمایی‌های استاد اخلاق به جایی رسیده باشد یا نه؛ تا خودش تصمیم نگیرد، عامل محرک در خودش ایجاد نمی‌شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، حال و روز جهان امروزی را خارج از استاندارهای دینی دانست و اظهار کرد: کار طلاب در حال حاضر بسیار سخت است.

حجت الاسلام مهدوی به زندگی بزرگانی از جمله آیت الله بهجت(ره) اشاره کرد و افزود: در مسیر تجارت، با خدا تجارت کنید، نه با شیطان.

وی تاکید کرد: این را بدانیم که ما طلبه‌ها آمده‌ایم تا مدافع مردم باشیم نه این که برای آنها مزاحمت ایجاد کنیم و مسیر زندگیشان را منحرف کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha