دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین قمی رییس سازمان تبلیغات

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین قمی، اساس برنامه‌ی راهبردی اسلام را  تبیین دانست و گفت: اهمیت این امر در زمان کنونی با توجه به هجمه ها و جنگ های ترکیبی که یکی از ابعاد آنها بعد تبلیغی است، بیشتر شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، شامگاه چهارشنبه، در مراسم گرامی‌داشت حماسه پنجم رمضان اصفهان، در خانه انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه بخشی از اراده الهی در جامعه بشری به اراده انسان‌ها برمی‌گردد گفت: ارده الهی در جامعه با همت مؤمنانه و پیوند خوردن اراده‌های انسانی تحقق می یابد همان طور که در قرآن کریم خداوند فرموده است «انَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّی یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم .
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: اراده‌های انسان‌ها اگر به حق تعلق گرفت و به‌هم پیوند خورده شد، تجلی مظهر الهی می شود که هیچ چیزی جلو دارش نیست.
وی اضافه کرد: این سنت خداست که اراده انسان از مسیر آگاهی و روشن‌شدن حق تحقق یابد و براین اساس کتاب الهی هم برپیامبر نازل شده تا رسول خدا آن را برای بشر تبیین کند.
حجت الاسلام والمسلمین قمی، نمونه این اراده الهی را انقلاب اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: مردم‌سالاری دینی در نظام ما هم برگرفته از نهج‌البلاغه است.
وی با بیان اینکه دین می‌گوید مردم باید با هم مواسات داشته باشند و تواصی به‌حق و صبر بین آن‌ها جاری شود، گفت: وقتی مردم دعوت به خیر کنند حق اقامه می شود که نمونه آن پیروزی انقلاب اسلامی است و استمرار آن هم در گرو دغدغه حق طلبی مردم است.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، اساس برنامه‌ی راهبردی اسلام را تبیین دانست و گفت: اهمیت این امر در زمان کنونی با توجه به هجمه ها وجنگ های ترکیبی که یکی از ابعاد آنها بعد تبلیغی است، بیشتر شده است.
حجت الاسلام قمی تتصریح کرد کرد: عامل به میدان آمدن مردم برای پشتیبانی از نظام انقلاب اسلامی در جهاد تبیین مشخص می‌شود.
وی عنوان کرد: باید وارد فضای مجازی شد که جولانگاه فعالیت دشمن شده و با حضور مردمی در فضای مجازی، جهاد تبیین را در دست گرفت.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: در جنگ روایت‌ها باید مردم خوبی‌ها را نشر دهند، چراکه در فضای مجازی مسئله جهاد تبیین، یک جنگ است که در آن پیروزی و شکست مطرح می شود و تضمین پیروزی هم اخلاص مردم است.
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha