دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اقدام قابل توجه دیگری از قرارگاه جهادی امام حسین(ع) کهگیلویه و بویراحمد از دادن افطاری همه روزه تا تقسیم بسته های غذایی

حوزه/ رئیس قرارگاه جهادی امام حسین(ع) گفت: توزیع ۲۰۰ جفت کفش و ۲۰۰ بسته غذایی از اقداماتی بود که توسط تیم شناسایی قرارگاه، که اغلب آنها از روحانیون هستند انجام و تا پیش از بیست یکم ماه مبارک رمضان بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

حجت الاسلام سید عبدالحمید خرم، رئیس قرارگاه جهادی امام حسین(ع) کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یاسوج، ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت علی (ع) و گرامیداشت شب‌های قدر، به اقدامات انجام گرفته توسط این قرارگاه در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و اظهار داشت: قرارگاه جهادی امام حسین(ع) با همکاری گروه جهادی امام علی (ع) و کمیته امداد منطقه یک یاسوج از ابتدای ماه رمضان تاکنون، بحث افطاری را در مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) در دستور کار داشته و تا پایان این ماه مبارک ادامه خواهد داشت.

وی به توزیع بسته‌های معیشتی اشاره کرد و گفت: توزیع ۲۰۰ جفت کفش و ۲۰۰ بسته غذایی از دیگر اقداماتی بود که توسط تیم شناسایی این قرارگاه، که اغلب آنها از روحانیون هستند انجام و تا پیش از بیست یکم ماه مبارک رمضان بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

رئیس قرارگاه جهادی امام حسین (ع) کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به توزیع بیش از ۴۰ میلیون تومان روغن خوراکی در شب بیست و سوم رمضان اشاره کرد و یادآور شد: همزمان با توزیع روغن، بیش از ۱۲۰ کیلو خرما نیز در بین نیازمندان توزیع شد.

حجت الاسلام خرم خاطر نشان کرد: با توجه با افزایش قیمت دارو و ناتوانی بعضی از افراد نیازمند برای خرید دارو، بیش از ۱۲ میلیون تومان دارو برای نیازمندان تهیه شده است که امشب در اختیار این عزیزان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha