چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
ذ

حوزه / سرپرست فرمانداری ویژه کاشان، از توزیع ۵ هزار بسته غذایی در هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، جلسه رزمایش مواسات همدلی و کمک‌های مومنانه سه شنبه۲۳ فروردین ۱۴۰۱ به ریاست سرپرست فرمانداری ویژه کاشان و با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسئولین شهرستان، در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

محمدشریف زارعی در این جلسه بیان کرد: ۵ هزار بسته غذایی هر یک به ارزش ۴۰ میلیون ریال و در مجموع ۲۰ میلیارد ریال با پیگیری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام توزیع می شود.

وی اضافه کرد: اجرای این طرح در هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام از ولادت حضرت امام حسن (ع) تا سالروز شهادت حضرت امام علی (ع) با محوریت قرارگاه های جهادی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره بهزیستی و سایر دستگاه های دولتی و خیرین در بین خانواده های نیازمند توزیع خواهد شد.

زارعی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری اجرای رزمایش کمک مومنانه روحیه حماسی در مردم به وجود آورده است که اجرای این طرح در ماه مبارک رمضان ارزش بالایی دارد.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان، تقویت جشنواره‌های مذهبی و فرهنگی در شهرستان بسیار حائز اهمیت دانست و بر اجرای جشنواره ها و نمایشگاه بین‌المللی قرآن تاکید نمود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha