یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین

حوزه / در نشست مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، راه های تقویت همکاری ها بررسی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم لو، صبح امروز در دیدار با مدیر کل امداد امام خمینی (ره) استان قزوین ضمن تقدیر از تلاشهای این نهاد در رفع مشکلات نیازمندان و محرومان جامعه، گفت: کمیته امداد نهاد حمایتی از محرومان است و با برنامه ریزی‌ها و اقدامات صورت گرفته در این نهاد طی سال‌های اخیر خوشبختانه شاهد نهضت خدمت رسانی به جامعه هدف این نهاد ارزشمند هستیم.

وی بیان کرد: در بحران کرونا در شرایطی که بسیاری از مشاغل به خاطر رعایت شیوه نامه های بهداشتی تعطیل شد، فراخوان مقام معظم رهبری برای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه غوغا کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین عنوان کرد: کمک به دیگران امری پسندیده است که ریشه در فطرت انسانی دارد، از این رو همه انسان ها برای کمک به یکدیگر به اشکال مختلف تلاش می کنند.

ناصر ظاهری، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین هم در این دیدار بیان کرد: همکاری مناسبی میان حوزه های علمیه برادران و خواهران و کمیته امداد استان قزوین وجود دارد و لازم است این همکاری ها نه تنها استمرار بلکه تقویت شود.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه ها این است که مراقبت کنیم مشکلات اقتصادی زمینه فقر فرهنگی برای خانواده های نیازمند را فراهم نکند، چراکه با ارتقای فرهنگی و دینی می توانیم بسیاری از کاستی ها را جبران کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha