جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نماینده ولی فقیه در استان کردستان

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: از جامعه تلاشگر کارگری انتظار می‌رود که در سال‌جاری برای تحقق شعار سال، «تولید، دانش بنیان؛ اشتغال‌آفرین»، بیش از پیش تلاش کرده و متولیان این حوزه نیز ضمن تکریم واقعی کارگران، زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌شان را فراهم کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی در پیامی فرارسیدن هفته کارگر را به تمامی تلاشگران و زحمت‌کشان عرصه کار و جهاد و تولید تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مَن ظَلم اَجیراً أَجرَهُ احبَطَ اللهُ عَمَلهُ وَ حرَّمَ عَلیهِ ریحَ الجَنَّةِ» کسی‌که حقوق کارگری را پایمال کند، خداوند اعمال او را تباه و او را از بهشت محروم می‏‌کند/پیامبر گرامی اسلام(ص)

جایگاه کار و کارگر در آموزه‌های اصیل، غنی و متعالی اسلام ناب محمدی(ص) از جایگاهی رفیع و شأنی والا برخوردار است تا جائی‌که کسی‌که به دنبال روزی حلال برای تأمین زندگی خود و خانواده‏‌اش می‌‏رود، مانند کسی است که در راه خدا جهاد می‏‌کند.

هفته کارگر فرصت مغتنمی برای ادای احترام و قدردانی از مردان و زنان جهادگری است که در طول بیش از چهار دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی به ویژه دوران سخت کرونا و تحریم‌های ظالمانه دشمنان، همواره با تلاش شبانه‌روزی، تعهد و پشتکار فراوان خود زمینه رشد، توسعه و پیشرفت کشور و استان کردستان را بیش از پیش فراهم کرده و اجازه ندادند که چرخ تولید متوقف شود.

اینجانب بر خود لازم می‌دانم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام کارگر، از زحمات بی‌دریغ کارگران نجیب، دلسوز و زحمت‌کش استان کردستان تقدیر و تشکر کرده و این هفته را به یکایک آنان و خانواده‌های محترم‌شان تبریک عرض کنم. از این قشر تلاشگر انتظار می‌رود که در سال‌جاری برای تحقق شعار سال، «تولید، دانش بنیان؛ اشتغال‌آفرین»، بیش از پیش تلاش کرده و متولیان این حوزه نیز ضمن تکریم واقعی کارگران، زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌شان را فراهم کنند.

توفیق روز افزون، سلامتی و سعادت همه عزیزان را از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha