شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
بیانیه

حوزه/مجمع نمایندگان طلاب وفضلای خراسان بزرگ (رضوی، شمالی، جنوبی) در بیانیه ای اقدام تروریستی اخیر جریانهای افراطی وداعشی وابسته به صهیونیزم واستکبار وآمریکا درحرم مطهررضوی(ع) را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مجمع نمایندگان طلاب وفضلای خراسان بزرگ (رضوی، شمالی، جنوبی) در بیانیه ای اقدام تروریستی اخیر جریانهای افراطی وداعشی وابسته به صهیونیزم واستکبار وآمریکا درحرم مطهررضوی(ع) را محکوم کردند.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون
امام خمینی(ره) :بکشید ما را ملت ما بیدارتر میشود.

جنایت کوردلانه مزدوران تکفیری وداعشی وابسته به صهیونیزم واستکباروآمریکا در حریم و حرم مقدس رضوی(ع) در ماه مبارک رمضان که منجر به شهادت ومجروح شدن فعالان حوزوی عرصه جهاد وتبلیغ وکارگشایی و گره گشایی از مردم گردید، قلب ملت شریف ایران وامت اسلامی را جریحه دار کرد.
این اقدام تروریستی و تکفیری اوج زبونی و رذالت دشمنان دین و میهن ونظام وجبهه مقاومت را در مواجهه با انقلاب اسلامی ایران و فرزندان غیور حوزه های علمیه، بیش از پیش برملا ساخت.

بایسته است عاجلا و در سریعترین وقت ممکن این جنایت سبعانه ازطرف مسئولان قضایی و امنیتی قاطعانه پیگیری شود و عاملان منحرف این جنایت به اشد مجازات برسند.

مجمع نمایندگان طلاب وفضلای خراسان بزرگ (رضوی، شمالی، جنوبی)، شهادت فاضل مجاهد و ولایتمدار حجت الاسلام والملسلمین اصلانی رزمنده دوران دفاع مقدس وبرادر دوشهید را به مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مراجع عظام تقلید(دامت برکاتهم)، حوزه های علمیه بویژه حوزه علمیه کهن و پر افتخار خراسان، روحانیت غیور و انقلابی، ملت شجاع ایران و خانواده آن شهید ارجمند وعموم امت اسلامی و جبهه مقاومت، تسلیت عرض می کند و سلامتی کامل را برای مجروحین این جنایت از خداوند متعال مسألت دارد.

یادشان گرامی و راهشان پر رهرو باد.

صادق گلزاده
رئیس مجمع نمایندگان طلاب وفضلای خراسان بزرگ (رضوی، شمالی، جنوبی)

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha