شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
پژمانفر

حوزه/ نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، گفت: شهید اصلانی بسیار فعال بود و این حادثه نشان می‌دهد که دشمن، هدف بلند ایشان که پرداختن به حاشیه شهر و برطرف‌کردن محرومیت این مناطق بود را نشانه رفته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نصرالله پژمان‌فر، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم تشییع جنازه شهید حجت‌الاسلام والمسلمین اصلانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، گفت: این جریانی کاملا صهیونیستی است که وقتی در مقابله با مقاومت منطقه با شکست مواجه می‌شوند رو به ترورهای کور می‌آورند.

وی با بیان اینکه دشمن از چنین ترورهایی دو هدف دارد، به توضیح آن پرداخت و گفت: هدف اول دشمن این است که بین دو ملت عزیز ایران و افغانستان شکاف و فاصله بیندازد؛ اما این دو ملت بزرگ بیش از چهل سال است که در کنار یکدیگر بوده‌اند و همچنان نیز در کنار یکدیگر هستند و خواهند بود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی افزود: هدف دوم دشمن این است که بتواند بین شیعه و سنی تفرقه ایجاد کرده و فاصله بیندازد و قطعا روی این موضوع سرمایه‌گذاری کرده است؛ اما ما در مقابل این قضیه ایستادگی خواهیم کرد و دشمن در این مسائل نیز راه به جایی نمی‌برد.

حجت‌الاسلام والمسلمین پژمان‌فر همچنین درباره شهید حجت‌الاسلام والمسلمین اصلانی گفت: این شهید بزرگوار یکی از روحانیان عزیزی بود که در موضوع حاشیه شهر بسیار فعال بود و تلاش‌های زیادی در این مناطق داشت و اگر بگوییم در پیگیری مسائل مردم، حکم محور و نخ تسبیح را داشت، بی‌جا نگفته‌ایم.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی افزود: در جلساتی که مرتب در حاشیه شهر برگزار می‌کنیم، پیگیر نتایج اقدامات این عزیزان هستیم و چند روز قبل از شهادت شهید حجت‌الاسلام والمسلمین اصلانی نیز جلسه‌ای با ایشان داشتیم.

وی تأکید کرد: این شهید بزرگوار بسیار فعال بود و این حادثه نشان می‌دهد که دشمن، هدف بلند ایشان که پرداختن به حاشیه شهر و برطرف‌کردن محرومیت این مناطق بود را نشانه رفته است؛ اما قطعا به منظور خود نخواهند رسید و ما به فعالیت‌های خویش ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha