شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نظری / شهید دارایی

حوزه/ استاندار خراسان رضوی با اشاره به جایگاه شهیدان اصلانی و دارایی و حجت الاسلام پاکدامن، ایشان را تابلوهای افتخار و نشانه های بارزی دانست که با توجه به آنها مسیر خود را گم نمی کنیم.

یعقوبعلی نظری در گفت و گو با خبرگزاری حوزه در مشهد در محل منزل شهید حجت الاسلام محمدصادق دارایی، با بیان اینکه چندین سال است که با طلبه های جهادی برای موضوع حاشیه شهر در ارتباط هستیم، افزود: روحانیون و طلبه های ما در خدمت به حاشیه شهرو کمک به محرومان همیشه پیشتاز بودند و صحنه های بسیار بی بدیلی از این روحانیون را دیده ایم.

استاندار خراسان رضوی افزود: ما همواره شاهد حضور و خدمت روحانیون و این سه طلبه جهادی به قشر محروم و نیازمند به ویژه در حاشیه شهر بوده ایم و این خدمت، خدمت عاشقانه و تکلیفی بود، و پاداش خود را با شهادت در این مسیر دریافت کردند.

وی تصریح کرد: روزی که این سه روحانی به دست تکفیری ملعون مورد حمله قرار گرفتند، به دعوت آستان قدس رضوی برای هماهنگی در امور رسیدگی به نیازمندن حاشیه شهر در ماه رمضان، رفته بودند که شهید دارایی و شهید اصلانی با دهان روزه در ماه مبارک رمضان و در حرم علی بن موسی الرضا (ع) در مسیر خدمت رسانی به نیازمندان به فیض شهادت نائل آمدند.

نظری با بیان اینکه خداوند با این نوع شهادت اجر و پاداش بسیار بزرگی را به این افراد عطا فرمود و جایگاه بسیار والایی پیدا کردند، یادآور شد: این برای ما یک درس است و امیدواریم راه این افراد را ادامه دهیم.

استاندار خراسان رضوی افزود: اینان تابلوهای افتخار و نشانه های بارزی هستند که با اتکا و توجه به آنها مسیر خود را گم نکنیم.

وی در ادامه به فرد ضارب اشاره کرد و گفت: فرد ضارب در اثر افکار و اندیشه های پلید تکفیری این اقدام را انجام داده است اما طبیعتا پشت سر این افراد گروه ها و وابستگان به استکبار قرار دارند که امیدوارم هر چه سریعتر شناسایی شوند و به سزای اعمال خود برسند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha