دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
رستاخیز

حوزه/ امام جمعه بندرچارک با اشاره به اهمیت دانش‌بنیان بودن کشاورزی‌ها، گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان به داد کشاورزی برسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت‌الاسلام جعفر رستاخیز، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بندرچارک که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با تسلیت سالرووز شهادت آیت‌الله صدر و خواهر بزرگوارش و گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی، به رویکرد جهاد تبیین در سال ۱۴۰۱ اشاره و تصریح کرد: شهید سلیمانی برای دشمنانش خطرناک‌تر از سردار سلیمانی است. امروز مستکبران عالم از نام شهید سلیمانی هراس دارند و اقدامات گسترده‌ای را برای خدشه وارد کردن به نام این شهید بزرگوار در فضای مجازی انجام دادند.

وی با ذکر این نکته که کلید فضای مجازی در دست دشمنان قرار دارد، ابراز کرد: امروز اسم شهید سلمانی لرزه به نام مستکبران می‌اندازد؛ چراکه شهید سلیمانی یک الگو است و دشمنان از تکثیر تفکر و عقیده او هراس دارند.

رستاخیز خاطرنشان کرد: امروز نشر مکتب شهید سلیمانی در فضای مجازی، یک جهاد تبیین محسوب می‌شود، لذا کاربران فضای مجازی و جهادگران باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند.

کارگروه قرآنی در بخش شیبکوه برگزار می‌شود

امام جمعه بندرچارک با اشاره به این نکته که قرائت قرآن باید مورد تاکید ویژه‌ای قرار گیرد، اظهار کرد: در بخش شیبکوه، کارگروه قرآنی با هدف ترویج فرهنگ قرآن خوانی با محوریت مساجد ایجاد خواهد شد. در صورت تحقق این امر یقین بدانید که فرزندان ما تربیت صحیحی پیدا می‌کنند و انس جدایی ناپذیری با قرآن می‌گیرند.

مجموعه‌های دانش‌بنیان به بخش کشاورزی ورود کنند

حجت‌الاسلام رستاخیز با اشاره به اهمیت دانش‌بنیان بودن کشاورزی‌ها، بیان کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان به داد کشاورزی برسند.

وی، با اشاره به عقب‌ماندگی کشاورزی کشور در حوزه فعالیت‌های دانش بنیان، عنوان کرد: کاهش مصرف آب در بخش کشاورزی، الگوی صحیح کشت، صرفه‌جویی هزینه ۱۰۰ میلیارد دلاری واردات بذر، سم و کود کشور و ... از حوزه‌هایی است که شرکت‌های دانش‌بنیان به آن ورود کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha