سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
امام جمعه رودان

حوزه/ امام جمعه رودان، گفت: دشمنان در تلاش هستند تا نام و تصویر شهید سلیمانی را از فضای مجازی حذف کنند که این امر نشان دهنده وحشت دشمن از نام شهید سلیمانی و ترویج فرهنگ شهادت و مقاومت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام مهدی دری امام جمعه رودان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه، با اشاره به لزوم درک ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: هر کس بتواند ماه مبارک رمضان را به درستی درک کند، در تمام کارها حمد خداوند متعال را به جای خواهد آورد.

وی با اشاره به اهمیت استفاده صحیح از فضای مجازی در تحقق اهداف انقلاب اسلامی، عنوان کرد: دشمنان در فضای مجازی برنامه‌های پیچیده و چند بعدی را برای مقابله با آرمان‌ها و مظاهر انقلاب در نظر گرفته‌اند، به همین جهت جوانان انقلابی لازم است که آگاهانه و هوشیار در این فضا حاضر شوند.

امام جمعه شهرستان رودان، تصریح کرد: دشمنان در تلاش هستند تا نام و تصویر شهید سلیمانی را از فضای مجازی حذف کنند که این امر نشان دهنده وحشت دشمن از نام شهید سلیمانی و ترویج فرهنگ شهادت و مقاومت است.

حجت‌الاسلام دری، ضمن تاکید بر تسلط جوانان انقلابی و گام دومی در عرصه فضای مجازی، ابراز کرد: ضروری است تا تدبیری در فضای مجازی اندیشیده شود که دشمن نتواند به هر صورت که می‌خواهد و به هر طریقی به آرمان‌ها و نیروهای انقلاب حمله کند و لذا لازم است که اجازه ندهیم تا دشمن از ظرفیت فضای مجازی بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده شود.

امام جمعه رودان، با بیان اینکه دشمن طی سالیان گذشته همواره در حال برنامه ریزی برای ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است، گفت: نباید اجازه دهیم انقلابیون در حالت دفاعی باشند بلکه لازم است وارد فاز حمله شویم و در این راستا از ظرفیت فضای مجازی می‌توان به نحو احسن استفاده کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha