دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله مصطفی علما

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: همه مردم دو روحانی به شهادت رسیده را شخصیت‌هایی جهادی می‌دانند که در خدمت به مردم، زنان بی‌سرپرست و ساختن مسجد سرآمد بودند، اما امروز دشمن باید به این سوال پاسخ دهد که به چه گناهی به شهادت رسیدند.   

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه، اظهار داشت: یکی از موضوعات مورد تاکید مقام معظم رهبری، دشمن شناسی است و لذا لازم است تا بدانیم ترورهای اخیر، پشت پرده‌هایی دارند و برای رویارویی با چنین توطئه‌هایی آمادگی کامل داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه حرم امام هشتم و ماه مبارک رمضان حریم و حرمت دارد، گفت: همه مردم دو روحانی به شهادت رسیده را شخصیت‌هایی جهادی می‌دانند که در خدمت به مردم، زنان بی‌سرپرست و ساختن مسجد سرآمد بودند، اما امروز دشمن باید به این سوال پاسخ دهد که به چه گناهی به شهادت رسیدند.

امام جمعه کرمانشاه توجه به جهاد تبیین را بسیار مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: همه نخبگان، فرهیختگان و اصحاب رسانه و مطبوعات ضروری است تا از زوایای مختلف انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را برای نسل جوان و نسل‌های آتی تبیین کنند.

آیت الله علما در خطبه اول نماز جمعه هم در خصوص ماه مبارک رمضان اظهار داشت: اینکه در طول روز چندین ساعت چیزی نخوریم و نیاشامیم اصل نیست، نکته مهمی که لازم است مد نظر باشد این است که تلاشمان بر این اساس باشد که جوهره و ذات اصلی این ماه را دریابیم و از آن بهره ببریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha