جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
ی

حوزه / امام جمعه بادرود با بیان این که آیت الله سیدمهدی یثربی(ره) شخصیتی مردمی و متواضع بود که در قلب ها جا داشت، گفت: این که با گذشت ۱۵ سال از ارتحال او مردم حضوری چشمگیر در مراسم سالگردش دارند، دلیلی بر جایگاه مردمی بودن ایشان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه های نماز جمعه این هفته بادرود در مصلای این شهر، به هتک حرمت حریم رضوی و سوءقصد به سه نفر از روحانیون جهادی اشاره کرد و گفت: دشمن درمانده از هوشیاری و استقامت مردم هر روز به زعم خود توطئه ای را برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی و مردم مقاوم ما تدارک می بیند، غافل از این که این خون مظلومان ماست که مردم را بیدارتر می کند و صحنه را برای دشمنان تنگ تر خواهد کرد.

وی تصریح کرد: دشمنان بدانند که با این کارهای احمقانه و بزدلانه هیچ گاه نمی توانند در بین مردم تفرقه و خللی ایجاد کنند. ما رهروان راه شهدا، حافظان و حامیان امنیت، وحدت و انقلاب هستیم و پشت سر مقام معظم رهبری حرکت می کنیم.

امام جمعه بادرود، در ادامه با اشاره به ۲۰ فروردین روز ملی فناوری هسته ای است، گفت: علی رغم تحریم ها و تحمیل ۸ سال جنگ علیه ایران فرزندان غیور و افتخار آفرین میهن اسلامی نه تنها از تلاش و مجاهدت دست بر نداشتند، بلکه هر روز برگ زرینی در دانش صلح آمیز هسته ای و دیگر نوآوری ها بر افتخارات خود آفریدند.

وی، در ادامه با گرامی داشت شانزدهمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله سید مهدی یثربی، امام جمعه فقید کاشان، یادآور شد: ایشان علاوه بر انجام کارهای عام المنفعه همچون ساخت درمانگاه، مسجد، راه اندازی صندوق های قرض الحسنه، حوزه‌های علمیه و رونق بخشیدن به نمازهای جماعت در سطح شهرستان و حومه، همواره پناهگاه آحاد مردم بود.

امام جمعه بادرود با بیان اینکه این عالم بزرگ شخصیتی مردمی و متواضع بود که در قلب ها جا داشت، ادامه داد: این که با گذشت ۱۵ سال از ارتحال او مردم حضوری چشمگیر در مراسم سالگردش دارند، دلیلی بر جایگاه مردمی بودن ایشان است.

وی، در پایان تصریح کرد: مرحوم آیت الله یثربی در خط امام و رهبری و همیشه حامی نظام و انقلاب بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha