یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شهدای حرم رضوی

 حوزه / اساتید و طلاب مدرسه علمیه فاطمیه قزوین در بیانیه ای، حادثه تروریستی حرم رضوی را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، اساتید و طلاب مدرسه علمیه فاطمیه قزوین در بیانیه ای، اقدام تروریستی اخیر جریانهای افراطی وابسته به صهیونیزم و استکبار وآمریکا در حرم مطهر رضوی(ع) را محکوم کردند.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ،

(ای پیامبر!) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند. (آل عمران ۶۹)

حادثه ناگوار و دلخراش در حرم مطهر رضوی، حمله به روحانیون مخلص و مجاهد در راه خدا، یادآور زبونی و کوردلی دشمنان است که توان دیدن بندگان مخلص خداوند در لباس پیامبر(ص) را ندارند چرا که این حادثه ها، قصه های پر غصه تکراری است...

ما اساتید، طلاب و بسیجیان حوزه علمیه فاطمیه(س) استان قزوین ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی، برای این شهدای عزیز روحانی که با لب تشنه، در گرمای ظهر و در جوار حرم آقا علی بن موسی الرضا(ع) به شهادت رسیدند از خداوند متعال طلب مغفرت و برای دو طلبه مجاهد دیگر که در این حادثه مجروح شدند طلب عافیت داریم.

ضمن عرض تسلیت به امام عصر(عج)، جامعه طلاب و روحانیت و عموم مردم شریف ایران اسلامی بیان میداریم که دشمنان اسلام بدانند با این اقدامات بزدلانه هرگز نمیتوانند چهره اسلام را مخدوش کرده و بین جامعه روحانیت و مردم فاصله اندازد.

چه زیبا فرموده خداوند متعال" صِبْغَةَ اللَّهِ ۖ وَمَنْ أَحْسَنُ مِنَ اللَّهِ صِبْغَةً ۖ وَنَحْنُ لَهُ عَابِدُونَ"

طلاب و اساتید مدرسه علمیه فاطمیه قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha