جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اطیابی

حوزه/ یک کارگردان گفت: اگر به دنبال پیام رسانی دینی در کارهای سینمایی هستیم باید آن را به شکلی مستتر انجام دهیم.

مسعود اطیابی، کارگردان فیلم سینمایی «دینامیت» در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه، اظهار کرد: از نگاه من «دینامیت» را بیش از اینکه بتوان کار خانوادگی نامید اثری اجتماعی است که با نگاه جذب خانواده‌ها ساخته شده است. درباره پیام حاکم در فیلم هم باید بگویم. من در کارهایم به نحوی پیام‌های ارزشی و دینی را بیان می‌کنم که در ظاهر آن پیام دیده نشود.

وی افزود: این روش از نگاه من در جذب مخاطب بسیار موفق‌تر است. من این نکته را از اظهار نظرهایی که مردم انجام می‌دهند، متوجه شده‌ام. پیام رسانی مستتر جدا از اینکه مخاطب را جذب می‌کند و می‌تواند جریان سازی نیز داشته باشد. این شکل کار متاسفانه کمتر در تولیدات سینمایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این فیلمساز تاکید کرد: در پرونده کاری من هم آثار اجتماعی و جدی وجود دارد هم فیلم‌های طنز. برای همین هر دو حوزه را می‌شناسم، پس به روشنی می‌گویم وقتی ما با زبان سرگرمی و شادی پیام را به صورت مستتر بیان می‌کنیم مخاطب را با مضمون همراه می‌گردانیم.

این کارگردان تصریح کرد: سینمای ایران در شرایط فعلی بیش هر چیزی نیازمند امید و شادی است، چون به این دو ابزار می‌توان از پس مشکلاتی که پیش روی مردم قرار گرفته برآمد، البته این شادی نباید از سر غفلت باشد بلکه امید و شادابی را می‌گویم که مسلمان می‌بایست سرلوحه کارش قرار دهد.

اطیابی در انتهای خبر خود آورد: فیلم سینمایی «دینامیت» از پرده سینماها پایان آمد و هم‌اکنون به صورت آنلاین اکران است. آمار فروش فیلم در این عرصه نیز رکوردی جدیدی از خود به جا گذاشته است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha