جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تشییع شهید دارایی

حوزه/ طلبه های مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شعبه۲ در سفر به مشهد پرکار و فعال ظاهر شدند و با پخش پوستر و فضا سازی محیط با تصویر شهدای رمضان حرم مطهر رضوی سعی کردند فضای محیط پیرامون را معطر به عطر شهادت کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، طلاب جوان جهادی مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شعبه۲ با شنیدن خبر جانسوز سوء قصد به سه روحانی جهادگر در حرم منور حضرت امام رضا (ع) بسیار متاثر و اندوهگین شدند و برای سلامتی و شفای مجروحان حادثه دست به دعا برداشتند.

از همان ساعات اولیه مدیر مدرسه با جمعی از طلاب تصمیم گرفتند برای شرکت در مراسم تشییع پیکر شهید اصلانی عازم مشهد شوند و زیر تابوت آن شهید گلگون کفن در جوار عالم آل محمد تجدید عهد و پیمان کنند، بلکه عهد خون ببندند تا در مسیر سربازی امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف تا پای جان ثابت قدم بمانند.

طلبه های مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شعبه۲ در سفر به مشهد پرکار و فعال ظاهر شدند و با پخش پوستر و فضا سازی محیط با تصویر شهدای رمضان حرم مطهر رضوی سعی کردند فضای محیط پیرامون را معطر به عطر شهادت کنند.

طلاب در حاشیه مراسم تشییع اقدام به توزیع سربندهای سرخ یا حسین(ع) کردند.

جمع حاضر در شهر مقدس مشهد در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید حجت الاسلام دارایی هم شرکت کردند.

طلاب همچنین با خانواده شهید مدافع حرم حجت الاسلام شهید تقی پور دیدار کردند. شهید تقی پور از اعضای گروه جهادی بلاغ مبین بود که ظهر اربعین سال ۱۳۹۶ در تله انفجاری داعش در حومه دیرالزور سوریه به فیض شهادت نائل آمد.

جمعی دیگر از طلاب در حاشیه نماز جمعه تهران عکس نوشته بزرگی به دست گرفتند و خطاب به هم سنگران شهید خود عرضه داشتند که با افتخار راهتان را ادامه میدهیم... و این تجدید عهد را به دوست و دشمن اعلان داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha