شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر| پخت و توزیع نان محلی و غذای گرم توسط موکب شهید مدافع حرم مهرداد قاجاری میان زائرین

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از اجرای طرح "اطعام مهدوی" با پخت ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم در ایام ماه مبارک رمضان در ۳۰ آشپزخانه ساسر استان برای توزیع میان نیازمندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، محمد رضا میری، مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر، امروز در گفت گو با خبرنگاران اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان، با تاسی از سیره عملی ابوالایتام مولی علی (ع)، کمیته امداد با کمک خیرین و مردم نیک اندیش هم استانی، در جهت مساعدت به رفع بخشی از نیازهای معیشتی و نیازهای اساسی نیازمندان و خانواده های معزز مورد حمایت امداد، طرح ها و برنامه های مختلفی را در طول این ماه پر خیر و برکت انجام می دهد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در ادامه افزود: یکی از طرح های این نهاد فراهم آوردن زمینه اطعام و افطاری با شعار "اطعام مهدوی" برای نیازمندان و خانواده های معزز تحت پوشش است.

میری اظهار کرد: در این روش نسبت به راه اندازی آشپزخانه و تهیه غذای گرم و توزیع آن در بین خانواده های مورد حمایت امداد اقدام می گردد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطرنشان کرد: با راه اندازی ۳۰ آشپرخانه در سراسر استان با همت و همکاری مسئولان، خیران و نیکوکاران، از هم اکنون تا پایان ماه مبارک ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم طبخ و میان خانواده های نیازمند توزیع خواهد شد.

وی یادآور شد: در صورت عدم وجود محدودیت های کرونایی، با دعوت از خانواده های مورد حمایت امداد (ایتام و نیازمندان) به تالارها و مساجد در ایام مناسبتی ماه مبارک مانند ایام شهادت، میلاد، لیالی قدر و ... سفره های اطعام و افطاری برگزار می شود.

میری افزود: همچنین توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی شامل روغن، برنج، ماکارونی و نیازمندی‌های دیگر به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است، که در طول ماه مبارک بین ۴۴ هزار خانوار (۹۰ هزار مددجو) توزیع می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در پایان ضمن تقدیر و تشکر از نیات خیرخواهانه و مشارکت فعال مردم، خیرین و مسئولین در برنامه های ماه مبارک رمضان سالهای گذشته، شیوه های پرداخت کمک های نقدی و غیرنقدی را شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۱۸۱۲۶ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد امام خمینی(ره)، شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۳۷۰، شماره شبا:IR ۸۰۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۱۸۱۲۶ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد امام خمینی (ره)، شماره گیری کد USSD : #۱*۰۷۷*۸۸۷۷*، اهداء کمک های غیرنقدی (کالایی) از طریق تحویل آن به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان اعلام کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha