سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
سفر حجت الاسلام والمسلمین سیدنصیر حسینی به قلعه رئیسی

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از استاندار درخواست کرد نسبت به راه‌اندازی سیستم پایش تصویری در شهرهای استان اقدام شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی در دیدار با فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد و رؤسای پلیس های تخصصی استان، از پلیس به دلیل ایجاد امنیت در کهگیلویه و بویراحمد قدردانی کرد و گفت: نیروی انتظامی وظیفه بسیار سنگین و رسالت سختی بر عهده دارد و در سال گذشته کارهای بزرگی توسط پلیس استان صورت گرفته که جای قدردانی و تشکر دارد.

وی ادامه داد: باید اقدامات فرهنگی را افزایش دهیم تا جرائم کاهش پیدا کند. همه مسئولان و دستگاه‌های فرهنگی پای کار باشند؛ از آموزش و پرورش گرفته تا دانشگاه و حوزه‌های علمیه همه پای کار بیایند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: رعایت نظم و قانون احتیاج به تربیت فرهنگی دارد باید این کار از آموزش و پرورش شروع و در دانشگاه و حوزه علمیه تکمیل شود.

وی متذکر شد: متاسفانه یک سری از معضلات از بیرون و خارج از کشور برنامه‌ریزی می‌شود تا کشور را ناامن کنند؛ دشمن از هر روزنه ای برای مخدوش کردن امنیت وارد می‌شود که باید در این عرصه هوشیار و آگاه باشیم.

حسینی با بیان این که امروزه اعتماد مردم به نیروی انتظامی بالا بوده و مردم با حضور پلیس در معابر و شهرها و همه اماکن احساس امنیت می‌کنند، گفت: این مهم امتیازی بزرگ برای پلیس است.

وی در ادامه اظهارات خود به معضل بزرگ خودروهای شوتی اشاره کرد و گفت: اینها واقعا خطرناک هستند؛ بسیاری از تصادفات ناشی از تلفات جاده‌ای به دلیل تردد همین خودروها بوده که طبق گفته پلیس ۱۰ درصد تصادفات مربوط به تردد این گونه خودروها در جاده‌های استان است.

حسینی در ادامه با بیان این که باید فکری به حال پست ایست بازرسی ثابت کنیم، گفت: تاکنون چندین مرتبه این کمبود و نقصان را تذکر داده‌ام. همچنین در بحث پایش تصویری هم واقعاً ضعیف هستیم؛ از استاندار می‌خواهم که این موضوع را هرچه زودتر در استان برطرف کند و به غیر از مرکز استان در شهرستان ها نیز پایش تصویری داشته باشند تا هر گونه آشوب و برخورد با بحران ها و مبارزه با جرائم کنترل شود.

وی در ادامه گفت: متاسفانه برخی در ماه رمضان عامدانه و هتاکانه روزه‌خواری می‌کنند که باید برخورد جدی با این افراد شود.

حسینی در خصوص پوشش های نامناسب هم گفت: عده ای با لباس های آنچنانی در معابر و خیابان‌ها تردد می‌کنند و باید جلوی رواج بدحجابی و ولنگاری گرفته شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha