جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین مصطفی حسناتی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه نجف آباد

حجت الاسلام حسناتی با اشاره به عملیات های مختلف انتحاری در سرزمین های اشغالی صهیونیستی گفت: تار عنکبوتی صهیونیستی امروز سست تر از هر زمان دیگر شده است، این در حالی است که این طرح مرگ با هزاران چاقو در داخل سرزمین غصب شده اسرائیل توسط ملت مقاوم فلسطینی درحال رخ دادن است و انتفاضئه ای جدید رقم می خورد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی حسناتی، غروب امروز در مراسم گرامیداشت شهدای اخیر حریم رضوی در خیمه گلستان شهدا اظهار کرد: امروز صدای شکسته شدن استخوان های امریکا در منطقه شنیده می شود، آمریکا از مجموعه پایگاه های خود در منطقه خارج شده است و در اغلب کشورهای منطقه چون افغانستان، عراق ... با ذلت خارج می شود.
امام جمعه نجف آباد تصریح کرد: پیروزی مردم مقاوم یمن پس از هفت سال در برابر آمریکاییان و هم پیمانان منطقه ای آنان بر همگان مشخص است و دشمنان را به ذلت کشیده سده است.
وی افزود: نخست رژیم غاصب صهیونیستی، شهریور گذشته به حضور بایدن در آمریکا رفت و طرح مرگ با هزاران چاقو علیه جمهوری اسلامی ایران را مطرح کرد، آنها تاکید کردند برای مقابله اساسی با نظام ایران باید همه امکانات بسیج شوند و به گونه ای بجنگیم که تاب و نفس را از ملت ایران بگیریم.
حجت الاسلام حسناتی با اشاره به عملیات های مختلف انتحاری در سرزمین های اشغالی صهیونیستی گفت: تار عنکبوتی صهیونیستی امروز سست تر از هر زمان دیگر شده است، این در حالی است که این طرح مرگ با هزاران چاقو در داخل سرزمین غصب شده اسراییل توسط ملت مقاوم فلسطینی درحال رخ دادن است و انتفاضه ای جدید رقم می خورد.
وی ابراز کرد: امروز کرانه باختری علیه رژیم صهیونیستی در حال جنگیدن است، لذا برای نجات یافتن خود از این باتلاق حرکت هایی سوئی در ایران و کشورهای منطقه می کنند .
امام جمعه نجف آباد عنوان کرد: اتفاق تلخ رخداده در هتک حرمت رضوی براساس تفکر تکفیری واز قبل برنامه ریزی شده بود، مکان، زمان، شرایط حمله و..همگی طبق برنامه از پیش تعیین شده بود.
وی افزود: دشمن همواره سعی داشته در ماه رمضان تفرقه ایجاد کند و اصولا تمام خدعه های خود را در این ماه رحمت و مغفرت انجام می دهند.
حجت الاسلام حسناتی یادآور شد: دشمنان تکفیری از ابهت و هیبت شیعه با محوریت امام رضا کینه به دل دارند، حضور میلیونی مردم شیعه ایران پس از دو سال کرونا امسال در حرم رضوی نمک به زخم کینه دشمنان اسلام بود واز این بابت این مکان برای حمله به سه طلبه انتخاب شد.
وی خاطرنشان کرد: طلبگی هراسی، روحانی هراسی، ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی، اختلاف بین ملیت ایرانی و برادران افغانی از اهداف این جنایت بود، سناریوی خبیثانه این ترور مشخص است که از سوی امریکاییان، انگلیسیان و ال سعود است.
امام جمعه نجف آباد عنوان کرد: دشمنان هنوز متوجه نشده اند شهادت رمز رستگاری ملت شیعه است، هر طلبه در هنگام ورود به حوزه های علمیه سرباز امام زمان شده و افتخار همه طلاب و روحانیت شیعه این است که عمامه اش کفن او در هنگام شهادت شود، پس روحانیت از شهادت هراسی ندارد.
وی ابراز کرد: روحانیت شیعه با شهادت، طومار سربازی امام زمانی اش را امضا می کند؛ شهادت در راه خدا و اسلام آرزوی همه روحانیت خاصه طلاب بسیجی و جهادی است.
حجت‌الاسلام حسناتی اذعان کرد: بدون شک قدر و قیمت شهیدان حجج الاسلام اصلانی و دارایی به اندازه شهادت بود و امروز یقین داریم جوشش خون های این شهیدان باعث جذب جوانان به حوزه های علمیه خواهد شد و دشمنان را مایوس می کند .
وی اظهار کرد: دشمنان انقلاب و اسلام از وحدت مسلمین سیلی محکمی خورده اند، اما شیعیان اعتقاد دارند که آرزوی امام زمان نابودی کفر و کفار است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha