دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله سید مجتبی حسینی

حوزه/ نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در عراق با آقای سید عیسی خرسان تولیت آستان مقدس علوی دیدار و در خصوص مسائل فی‌مابین گفتگو و تبادل نظر کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید مجتبی حسینی نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در عراق با آقای سید عیسی خرسان تولیت آستان مقدس علوی دیدار و در خصوص مسائل فی‌مابین و به ویژه در خصوص افتتاح بیمارستان امیرالمؤمنین علیه السلام گفتگو و تبادل نظر کردند.

در این دیدار نماینده مقام معظم رهبری در عراق و تولیت آستان مقدس علوی ضمن تبریک متقابل حلول ماه مبارک رمضان و گفتگو در خصوص موضوعات مختلف، نسبت به افتتاح و بهره‌برداری بیمارستان امیرالمؤمنین تاکید کردند، با توجه به هزینه‌های صورت گرفته شده در این بیمارستان که از مجهزترین بیمارستان‌های منطقه خاورمیانه است و با مشارکت مردمی و خیرین ایرانی و آستان مقدس علوی ساخته و تجهیز شده است، به زودی توسط هلال احمر جمهوری اسلامی ایران افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفته و در خدمت زائرین و مجاورین قرار گیرد.

آیت الله سید مجتبی حسینی در پایان از خدمات ارائه شده توسط آستان مقدس علوی و تولیت محترم به زائرین و مجاورین تقدیر و تشکر نموده و از خداوند متعال دوام توفیقات ایشان را خواستار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha