جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 1018168
۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳
شهدای رضوی

حوزه / بزرگداشت شهیدان حجج اسلام اصلانی و دارایی با حضور مردم انقلابی و ولایت مدار، در مسجد حضرت امام حسن عسکری(ع) شهرک کوثر قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد محمد حسینی، شب گذشته در مراسم بزرگداشت شهیدان حجج اسلام اصلانی و دارایی که در مسجد حضرت امام حسن عسکری(ع) شهرک کوثر قزوین برگزار شد، ضمن محکومیت حادثع تروریستی حرم مطهر رضوی، گفت: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران به موفقیت‌ها و پیشرفت‌های بالایی رسیده‌ایم که این مهم مایه عزت و سربلندی ملت است.

وی ادامه داد: البته تمام توفیقات نظام مقدس جمهوری اسلامی، به برکت حضور و حمایت مردم در پرتو رهبری حکیمانه امام راحل و منویات مقام عظمای ولایت، امام خامنه‌ای حاصل شده است.

حجت الاسلام محمد حسینی بیان کرد: حضور پرشور مردم در مراسم تشییع شهدای حرم مطهر رضوی نشان می دهد ملت بصیر و متدین ایران اسلامی همیشه از آرمانهای والای شهدا صیانت و پاسداری خواهند کرد

وی ادامه داد: سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) رهبر و مقتدای همه شهداست و شهدای مدافعین حرم و دفاع مقدس هم از مکتب عاشورا الهام گرفتند و جانشان را در راه صیانت از ارزش ها فدا کردند.

کارشناس مذهبی اظهار کرد: شهدا با خدای متعال معامله کردند و تمام هستی و زندگی خود را در راه آرمانهای انقلاب فدا کردند و امروز موجب عزت و افتخار ملت و کشور شدند.

وی با اشاره به اختلاف افکنی دشمنان و استکبار جهانی میان شیعه و سنی، بیان کرد: دشمنان با برنامه ریزی و راه اندازی فتنه های مختلف به دنبال آن هستند که بر امت اسلام غالب و مسلمانان را در سطح جهان تضعیف کنند

حجت الاسلام محمد حسینی بیان کرد: یکی از مهمترین شگردهای دشمن در اجرای جنگ روانی علیه مسلمین، ایجاد تفرقه است، لذا امروز اتحاد و وحدت برای ملت ایران و انسجام و همگرایی امت اسلامی مهمترین نیاز و بهترین سپر دفاعی در مقابل فتنه های دشمنان است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha