شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: شهید علی صیاد شیرازی یکی از چهره‌های منحصربفرد مسلط به امور نظامی بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز ، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، در آیین بزرگداشت بیست و سومین سالگرد شهادت شهید علی صیاد شیرازی، با اشاره به صفات بارز اخلاقی این شهید، افزود: وقتی در مورد شهید صیاد شیرازی صحبت می‌شود، همیشه از اخلاق، تدین، تعهد و نماز اول وقت او سخن به میان می‌آید و کمتر از تسلط امور نظامی او صحبت می‌شود.

وی ادامه داد: نکته دوم در مورد شهید صیاد شیرازی، عشق و علاقه او به اهل بیت (ع) است. شب‌های اول هر ماه روضه شهید صیاد شیرازی قطع نمی‌شد و اکنون نیز این روضه توسط دوستانش برقرار است. نکته بارز سوم نیز، احساسی و عاطفی بودن او است. شهید صیاد شیرازی معمولا در اکثر عملیات‌ها به بنده زنگ می‌زد و به آقای آیت‌الله ملکوتی نیز علاقه داشت.

حجت‌الاسلام و المسلمین آل هاشم اظهار کرد: بنده شخصا خاطرات فراوانی از شهید دارم که هر کدام برای من درس بود. او در کارهای خود بسیار منظم بود و نماز اول وقت را با هیچ چیز عوض نمی‌کرد. روی همین صفات و خصوصیات بارز اخلاقی است که مردم ما به نظامی‌ها علاقه مند هستند و شما نظامی‌ها باید قدر خود را بدانید.

امام جمعه تبریز خطاب به میهمانان حاضر در مراسم، گفت: یک صمیمیت، همدلی، وحدت و انسجام کاملی در بین مسئولان آذربایجان شرقی به خصوص در بین نیروهای مسلح وجود دارد. استاندار ما نیز از این قشر است و در نیروی سپاه و در کنار نیروهای رزمنده شمال‌غرب خدمت کرده‌ است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha