یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
معصومه آمره ، عضو شورای شهر قم

حوزه/ عضو شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: از جمله الزامات فراروی ارتقای مدیریت شهری و افزایش کیفیت خدمت رسانی به شهروندان، استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان است.

معصومه آمره در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به نام گذاری سال ۱۴۰۱ از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین" اظهار داشت: حوزه مدیریت شهری، یکی از مهم‌ترین عرصه‌هایی است که شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها می‌توانند به نقش آفرینی در آن بپردازند و با خلاقیت زمینه ساز ارتقای سطح کیفی خدمات به شهر و شهروندان شوند.

وی افزود: همچنین باید توجه داشت که حوزه حمل و نقل و پسماند، بازاری بزرگ برای استارت آپ‌هاست، ضمن آن که این مهم خود در زمره مسائل اساسی شهر قرار می گیرد و لذا در این عرصه می بایست از ظرفیت شرکت های دانش بنیان به خوبی استفاده نمود.

وی همچنین ادامه داد: به طور مثال استقرار خانه‌های خلاقیت و نوآوری در فرهنگسراها از طرف شهرداری برای کمک به این شرکت‌ها می تواند انجام گیرد چه آن که اهتمام نسبت به چنین اقداماتی سبب می‌شود تا سازمان‌های شهرداری هم چاق و فربه نشوند.

نائب رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم ابراز امیدواری کرد: اقدامات مدیریت شهری و شورای شهر صرفاً بر اساس شعار سال و به طور شتاب زده نباشد و از ظرفیت شرکت های دانش بنیان به نحو احسن در این خصوص استفاده گردد.

وی همچنین تأکید کرد: مدیریت شهری قم باید به صورت جدی در این عرصه ورود کند و توانایی موجود را به میدان بیاورد تا بتواند در این موقعیت تاریخی مهم از انقلاب اسلامی، کارنامه‌ای روشن و قابل دفاعی را در جایگاه مهم و تأثیرگذاری که در اختیار دارد از خود به یادگار بگذارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha