جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

 حوزه / مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین گفت: حوزه های علمیه پیام رسانان مهر و محبت و یاری گر مردم هستند و کمیته امداد در تلاش جهت همکاری بیش از پیش با این نهاد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، ناصر ظاهری، مدیر کل جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین، صبح امروز در دیدار با مدیر حوزه علمیه استان، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان گفت: بدون داشتن پیوست فرهنگی هر اقدامی به هدف کامل و مورد انتظار نخواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه موضوع توانمندسازی نیازمندان و ارتقای سطح معیشت محرومان و ایجاد استقلال اقتصادی در خدمات این نهاد پیگیری می شود، ولی اساس کار کمیته امداد فرهنگی است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین تصریح کرد: اساس کار ما در کمیته امداد خدمت بی منت به محرومان و نیازمندان است.

وی ادامه داد: معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) با تدبیر برخاسته از معارف و آموزه های دینی و سیره اهل بیت (ع)، کمیته امداد را بنا نهاد و با توجه به ارزش کار خدمت به محرومان اجازه داد تا نام مبارکشان بر تارک این نهاد ثبت شود.

ظاهری اظهار کرد: خدمت در نهاد مقدسی مانند کمیته امداد، با روحیه جهادی و انضباط اداری به نتیجه مطلوب خواهد رسید و معتقدیم فضای کار کمیته امداد هم جهادی است و هم اداری؛ بدون کار جهادی و تنها با کار اداری نمی توان به هدف خدمت رسانی به محرومان رسید.

وی عنوان کرد: حوزه های علمیه پیام رسانان مهر و محبت و یاری گر مردم هستند و اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) در تلاش جهت همکاری بیش از پیش با این نهاد است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین گفت: استفاده از ظرفیت های حوزه علمیه به ما کمک می کند تا فرصت های علمی جدیدی را برای مددجویان به لحاظ ارتقای دینی و فرهنگی فراهم کنیم.

حوزه علمیه پیام رسانان مهر و محبت و یاری گر مردم است

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha