یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شهدای حرم رضوی

حوزه / جمعی از اساتید وطلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بویین زهرا اقدام تروریستی در حرم مطهر رضوی را محکوم نمودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، طلاب واساتید مدرسه علمیه خواهران شهرستان بویین زهرا حرکت تروریستی ناجوانمردانه که منجر به شهادت دو تن از روحانیون جهادی در حرم مطهر رضوی منجر شد را محکوم و خواستار برخورد قاطع با مسببین این حادثه دردناک شدند.

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر هتک حرمت حریم قدس رضوی و تعرض و سوء قصد به سه روحانی فاضل و با سابقه درخشان جهادی در حاشیه شهر مشهد در سومین روز از ماه مبارک رمضان موجب تاسف و تاثر گردید.

مدرسه علمیه خواهران امام صادق(ع) شهرستان بویین زهرا و قرارگاه جهادی طلاب از(خاک تا افلاک _شهیدحججی) ضمن محکومیت این حادثه تروریستی، به خانواده آن ۲شهید والامقام تبریک و تسلیت گفته و از مسئولین امنیتی و قضایی اقدام سریع و همراه با دقت در برخورد قاطع با عوامل آن را خواستار می باشد.

ان شاءالله خداوند متعال این مجاهدان خستگی ناپذیر را در اعلی علیین و در جوار اولیای الهی و ائمه معصومین(علیهم السلام) جای داده و به خانواده ایشان آرامش قلبی همراه با اجر فراوان و پایدار مرحمت نموده و شفای عاجل و کامل به مجروحان حادثه عنایت فرماید.

اساتید و طلاب مدرسه علمیه خواهران شهرستان بویین زهرا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha