چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
جام فوتسال رمضان شیراز

حوزه/ به مناسبت ماه مبارک رمضان مراسم افتتاحیه جام فوتسال یادواره شهیدان حجج الاسلام دارایی و اصلانی در شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، مراسم افتتاحیه جام فوتسال رمضان طلاب مدارس علمیه شیراز به مناسبت گرامی داشت شهدای روحانی حادثه تروریستی حرم رضوی، حجج الاسلام اصلانی و دارایی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق مسئول مدرسه علمیه منصوریه شیراز در این مراسم با اشاره به روایتی از امیرالمومنین(ع) اظهار کرد: طلبه باید ورزشکار باشد و از خود مراقبت کند به این معنا که مراقبت و نظارت بر خود کارها را پیش می برد.

مصطفی مشفقیان، رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری شیراز نیز در این مراسم ضمن قدردانی از دستندرکاران برگزاری جام رمضان طلاب و روحانیون مدارس علمیه شیراز افزود: از رویداد های ورزشی طلاب حمایت می کنیم.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین دژکام نماینده ولی فقیه در فارس، حجت الاسلام والمسلمین استوار مدیر حوزه علمیه فارس، حجت الاسلام والمسلمین حدائق عضو جامعه روحانیت شیراز، صفرپور مدیرکل ورزش و جوانان فارس، مشفقیان معاون فرهنگی ورزشی شهرداری شیراز و شکوهی معاون ادراه کل ورزش و جوانان فارس و همچنین برخی از مدیران مدارس علمیه شیراز حضور داشتند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha